Hoppa till innehåll
Anime.se

Vad ska min katt heta?


g00fy
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag har ingen katt, sist vi hade en var när jag var sex år, sen tycker jag att katter inte gör något vettigt. Jag menar vissa hundar kan rädda människor,jaga,simma,dressyr men vad kan en katt? Jo klättra upp i ett träd och vänta tills en som kommer med en stege och har en branddärkt på sig.

 

Som sagt, jag avskyr katter. Men katter verkar vara förbaskat bra på att jaga iaf, dock bara möss.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yrat: Katter kan faktiskt klättra ner från träd, sig mig en gång då din katt klättrade upp i ett tråd och inte kom ner. Jag tror att du sett för ycket tecknat där det oftast är så att katter klättrar upp i små träd och inte kommer ner. Dessutom så "räddar" inte brandmännen katter nuförtiden.

 

Och katter kan ta större saker än möss, min katt har t.ex. tagit en fasan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yrat: Katter kan faktiskt klättra ner från träd, sig mig en gång då din katt klättrade upp i ett tråd och inte kom ner. Jag tror att du sett för ycket tecknat där det oftast är så att katter klättrar upp i små träd och inte kommer ner. Dessutom så "räddar" inte brandmännen katter nuförtiden.

 

Och katter kan ta större saker än möss, min katt har t.ex. tagit en fasan.

Då gör den aktten jävligt bra ifrån sig
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vafan, era katter verkar vara ena riktiga hejare på att fånga grejer. Min förra katt lyckades bara ta 1 ödla och 1 fågel, och nästan en näbbmus. Men den var ju för sig en innekatt och det ska den här oxå vara. Blir mycket mysigare då när dem alltid är där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Fick två nya kattungar för ett tag sen, döpte den ena till Chibi för han är söt och liten, döpte den andra till Yama pga hans storlek, kallar Ibland kallar jag Yama för Kazan eftersom han fiser rätt ofta.

 

Hade en kattunge tidigare som hette Tora.

 

Har en kompis som inte döpt sin kisse utan kallar henne bara för "kissen", vilket funkar ganska bra..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...