Hoppa till innehåll
Anime.se

World of Warcraft account


zegor
 Share

Rekommenderade inlägg

Min kompis lånade och instalerade WC III, vi sa åt dem att dem inte fick köra online, men dem lyssnade inte och det gjorde att vi inte kunde spela.

(online alltså)

 

Så det är nog ingen som vill "Låna ut" sitt konto... :S

 

Skillnaden är väl att ett betakonto kommer sluta fungera om kanske 2-3 veckor...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm så vitt jag vet så är:

Aplha = Den allra första versionen , kallas ibland "motor".

Beta = En Utbyggd Alpha.

Demo = Klar Test Version.

Fullversion = Fullversion är när ett spel är helt färdigt och är redo att läggas ut på marknaden.

 

Nej du, det där håller jag inte riktigt med om. Alpha är en första testversion, motor är bara ramverket och kräver inget innehåll alls, medan alfan antagligen har tillräckligt med innehåll för att man ska kunna testa de mest kritiska funktionerna som att röra sig och så man inte kan gå igenom väggar hur som helst.

 

Jag skulle även föredra att beskriva demo som en testversion i avsikt på att testa spelet för att se om man gillar det, till skillnad från att leta efter problem som man gör i alpha och betaversioner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...