Hoppa till innehåll
Anime.se

Täbymåndagarna


Gäst
 Share

Rekommenderade inlägg

Hmm. Eftersom Zmanga tycks ha avlidit så kanske diskussionen Täby-tråden från föreningsliv fortsätta (tillfälligt) här. Hoppas alla gammla trevliga Täby och icke-Täbybor finns ibland oss.

Kupo!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hade hoppats att mitt ex av Ikaruga skulle hunnit komma tills idag, men tyvärr. :( Annars tänkte jag ta med det och en spelkub. Får bli till nästa måndag... om det finns intresse att spela det?

 

Ja!

 

Ikaruga! Vänd TV:n på högkant! Hör när datorrösten mumlar "rövgrind"!

 

Det är ett guldlir! Mera Ikaruga åt folket!

 

Om folk vill ha Shanghai Alice på plats går det, men kan vi använda den skärm som finns?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då tar jag med det nästa måndag. Det är faktiskt ett guldlir, men det konstiga är att inte så många andra har fattat det. Jag letade i varenda spelbutik i Stockholm och inte en enda hade spelet. På Tradition sa de att spelet inte gjordes längre, för de sålde inte alls bra tydligen. :( Men jag hittade det tillslut på nätet som tur var. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Drömkastare. Känns som man borde skaffa en. Har ett väldigt spelbart spel men ingen maskin (än).

Vilket spel?

 

Jag har en amerikansk Dreamcast jag inte använder. Den är dock tillverkad efter Oktober 2000 och kan därför spela enbart amerikanska spel. Det går varken att starta import- eller piratkopierade spel på den. Men till amerikanska spel fungerar den finfint.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gästifiering botas med den hemliga drycken "Lösenordets viskning". Den är svår att få tag på, men du kan faktiskt stjäla den från Administratorn (mellanbossen i grottan) vid sjön. När jag testade så kunde man stjäla hur många som helst, men det är lätt hänt att man har ihjäl honom (bossen är vek) så testa att hela honom med jämna mellanrum.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Intressant. Jag ska gå förbi typ konsum och se om de har några på lager. Eller så får jag gå ut och puckla på random dvärgar och spontana monster som dyker upp via random encounters (radon änklanters (Kenshiro_Sprängs anm.)) på stan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...