Hoppa till innehåll
Anime.se

Warcraft World Eu-Betan


zegor
 Share

Rekommenderade inlägg

jag tycker WoW suger.. aldeles för enkelt o komma till max lvl jag gjorde de på 2,5 vecka.. gjorde viserligen inte så mycket annat dock :P

 

haha, sicken jäkla rutten anledning till o tycka att ett spel suger...

 

de ska inte spela nån roll om man inte spelade mmorpgs innan lr inte! huvudsaken är att man har kul när man spelar och vem f*n bryr sej om man når max lvln med en gång lr inte! då kan du inte ha hunnit utforska så väldigt mycket och det är en av de stora bra sakerna i wow, att världen är så förbannat stor...

sprang runt som en liten idiot och försökte verkligen se så mycket som möjligt men inte hann ja se allt under den här tiden som FB har varit nu >_<

o ja kom upp till lvl 37 på den tiden, har ingen brådska med o levla ^_~

 

hade fullt upp med o raida horden o drunkna lånt ut i ingenstans XP

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 106
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Ebba har helt rätt.. Det spelar ingen roll om du snabbt mår max.. Världen e så j'kla stor... Desutom finns det en roliga sak man ska ta i besiktning.. Klan fighter (bland det roligaste som finns i alla mmporg). Så, tror du att du e så kaxig på max level.. så kan jag bevisa dig fel :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Andy: Att avgöra om det är ett smart val eller ej är det lite väl tidigt att se, när spelet varit ute ett år eller så märker vi nog om det är något som kommer hålla kvar människor eller om de hoppar vidare till nästa stora grej då.

 

Förvisso har du rätt där men jag tycker att det har varit ett smart val redan efter som det såldes över 250 000 exemplar i usa första dagen det släpptes vilket är det snabbast sålda spelet någonsin.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det här med att man når maxlvl "snabbt", spelar det någon roll?

 

Hur länge håll betan på? Har ingen koll, men nog var det väl ca 3 veckor iaf.

Jag spelade i princip hela tiden, hade inget i skolan att göra under dessa veckor därför fick jag mycket tid över. Mot slutet började jag dock ta mig an körskoleteori :)

 

Det finns dock som de andra säger mycket annat att göra än att bara "grinda"(kort sagt gå upp i lvl så snabbt som möjligt, sv-engelska det där).

De sista 5-6 dagarna ägnade jag all tid åt PvP, både större raids och ströPvP(som Hillsbrad Foothills är så bra på att lägga fram). Under dessa dagar gick jag från lvl 36-37, resten av tiden var det som sagt PvP som gällde, och nog var det otroligt kul alltid, varför all brådska? :)

 

Ett gille(en sorts klan, guild på engelska) är dock ett måste. Allt blir så mycket roligare då. Nu när jag haft en både trevligt och ganska stor guild ett tag så har jag svårt att tro hur man skulle kunna ha lika roligt ensam.

Både för "community", större samlingar, hjälp med uppdrag, ströPvP, byteshandel, gruppspel i instances och även vanliga uppdrag...osv.

Även fast Blizzard gjort så att det även kan vara roligt och möjligt att spela ensam så fyrdubblas det roliga när man spelar med andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förvisso har du rätt där men jag tycker att det har varit ett smart val redan efter som det såldes över 250 000 exemplar i usa första dagen det släpptes vilket är det snabbast sålda spelet någonsin.

 

Möjligt, men Everquest2 (alla WoW-fanboys vet väl hur mycket det suger) lyckades få ihop >200 000 konton på första veckan, och detta trots att de ca 100 000 förbeställningarna som gjordes hos the station store inte kom iväg. Tänk också på att Blizzard inte helt omöjligt går back eller iaf precis går runt på förpackningen, gratismånaden skulle inte helt omöjligt kunna kosta mer än den lilla vinst som faktiskt går till Blizzard från varje kartong som säljs.

 

Wilcon: Det spelar väldigt stor roll. PvP är helt meningslöst i WoW, och det finns ingen logisk anledning att hålla på med det förutom att man tröttnat på att världen är så pass liten och det inte finns något annat att göra. Helt ärligt, vad ska du göra när du nått maxlevel? Man tröttnar otroligt fort på att springa runt och banka ihjäl folk, det räckte gott och väl med tre veckor av DAoC för att jag för alltid skulle ha tröttnat på det.

 

Jag undrar också, ni som säger att världen är så stor, vad jämför ni med egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förvisso har du rätt där men jag tycker att det har varit ett smart val redan efter som det såldes över 250 000 exemplar i usa första dagen det släpptes vilket är det snabbast sålda spelet någonsin.

 

Möjligt, men Everquest2 (alla WoW-fanboys vet väl hur mycket det suger) lyckades få ihop >200 000 konton på första veckan, och detta trots att de ca 100 000 förbeställningarna som gjordes hos the station store inte kom iväg. Tänk också på att Blizzard inte helt omöjligt går back eller iaf precis går runt på förpackningen, gratismånaden skulle inte helt omöjligt kunna kosta mer än den lilla vinst som faktiskt går till Blizzard från varje kartong som säljs.

 

Wilcon: Det spelar väldigt stor roll. PvP är helt meningslöst i WoW, och det finns ingen logisk anledning att hålla på med det förutom att man tröttnat på att världen är så pass liten och det inte finns något annat att göra. Helt ärligt, vad ska du göra när du nått maxlevel? Man tröttnar otroligt fort på att springa runt och banka ihjäl folk, det räckte gott och väl med tre veckor av DAoC för att jag för alltid skulle ha tröttnat på det.

 

Jag undrar också, ni som säger att världen är så stor, vad jämför ni med egentligen?

 

Jag vet bara en sak att jag har aldrig blivit besviken på blizzard :|

 

Om du tycker att PvP är meningslöst kan du alltid ställa upp i battlegrounds om du är med i en guild som du förmodligen är vid lvl 60

 

P.S Om spelet är så dåligt har blizzard varit mycket bra på att lura alla speltidningar/sites som nästan alla gett WoW toppbetyg de som gav WoW lite mindre betyg var pga server problemen i usa

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...