Hoppa till innehåll
Anime.se

bra anime till lågt pris?


Axelsson
 Share

Rekommenderade inlägg

Men dom rear tyvärr inte ut de bra boxarna!! Men, men. Den som vill kan ju köpa sig pank på medel och under medel serier...

 

 

 

 

 

 

Man kanske gillar dom serierna och det får du leva med >:) men,men som sagt så har du ingen rätt att säga att dom är sämre bara för att du tycker det ,okej. Men du kan ju tänka på vad du vill i stället för att babbla ut att dom är medel bra (du borde tänka dig för, bara ett tips)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan man beställa från utlandet har http://www.dvdboxoffice.com/ bra priser, de har dessutom fraktfri leverans...

 

Annars är det en ny butik på gång (Fantasybutiken) som så vitt jag förstår kommer ha en webshop... Med rimliga priser...

Jag brukar handla från de butiker jag nämnde här...

http://www.anime.se/forum/viewtopic.php ... c&start=15

:)

 

Edit: Whops missade att du skrev svenska butiker :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vart brukar ni handla eran Anime? Jag vet att webhallen har rea på sina animeboxar nu, men finns det andra svenska butiker/websidor som har ett stort animeutbud till rimliga priser?

 

Jag vet ingen annan svensk sida som har anime till bättre pris än Webhallen. För även när de inte har rea så har dem de billigaste priserna på anime eftersom de tar in AU import och inte lika mycket USA import.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

www.webhallen.com har riktigt bra priser nu. har även Rea på sina anime boxar

 

Jopp jopp, men man kan inte köra dom dvd skivorna på våra svenska dvd spelare såvida dom inte är upplåsta och klarar "alla" regioner, eller Australienska/Amerikanska iaf. Vilket jag tyckte var lite snopet.

 

Tror iaf att det var så, var iaf därför jag valde att inte inhandla något därifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

www.webhallen.com har riktigt bra priser nu. har även Rea på sina anime boxar

 

Jopp jopp, men man kan inte köra dom dvd skivorna på våra svenska dvd spelare såvida dom inte är upplåsta och klarar "alla" regioner, eller Australienska/Amerikanska iaf. Vilket jag tyckte var lite snopet.

 

Tror iaf att det var så, var iaf därför jag valde att inte inhandla något därifrån.

Det står ju vilken region filmerna är i. Jag har en regionsfri PS2:a så det är inga problem för mig :) Ett måste för alla anime älskare då inte så mycket anime når denna region.. :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo SF-Bokhandeln är dyra när det gäller DVD:er. Förstår inte hur man kan köpa annat än manga från SF-Bok, när det finns så många andra billigare ställen att köpa DVD:er på.

Webhallen har dom billigaste DVD:erna vad jag vet.

 

Och som Johanz skrev: Att ha en regionsfri DVD-spelare eller tex PS2, är nästan ett måste för animeälskare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle tro att Herid Fel syftade på de allmänt respekterade och högt rankade Anime serierna...

 

Annars så handlar det bara om egna åsikter. :)

 

 

 

 

 

 

Jasså du menar att Neon Genesis Evangelion är mindre bra.Att Hellsing är mindre bra.Att Love Hina är mindre bra (?)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

www.webhallen.com har riktigt bra priser nu. har även Rea på sina anime boxar

 

Jopp jopp, men man kan inte köra dom dvd skivorna på våra svenska dvd spelare såvida dom inte är upplåsta och klarar "alla" regioner, eller Australienska/Amerikanska iaf. Vilket jag tyckte var lite snopet.

 

Tror iaf att det var så, var iaf därför jag valde att inte inhandla något därifrån.

 

 

 

 

Alla har inte 4:an. NGE har 2:an och det har Martian Succesor Nadacico också (!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...