Hoppa till innehåll
Anime.se

Gundam


Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

Nytt OST? har inte märkt något i animen... eller är det jag som är lite dum.

 

Har just sett om de sista av avsnitten av Gundam Seed "orginalet" (köpte just den sista DVD:n nu äger jag alla, YAY), undrar om det kommer vara lika massiva strider i de sista GSD avsnittet. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 965
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Jag kollade just en av Gundam sidorna, jag trodde GSD skulle bli en 50 avsnitt serie som orginalet men det verkar som den stannar vid 46... vilket betyder att de som kommer nu är de två sista avsnitten :(... (man kanske skulle vänta så man fick se de två sista tillsamans)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det blir 50st iaf har example.com titlarna på episode 45-49 och sista heter episode 50 :D

dem brukar ha rätt säker information om serierna så tror på åtminstone 49 avsnitt

 

Edit: du han före Boda >:) nån som vet vad som uppehåller episode 25?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok åter till avsnittet, det var en del strider men inte så tunga som man trodde att de skulle vara, Dibril är nu död så det ska bli intressant att se vad Durandal tänker göra nu...

 

Hm... de nämnde Orb 2 fleet, det ända orb skepp jag kände till är det som var med i orginal serien, undrar vilka andra skepp som är med eller om det bara är Archangel och eternal

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nytt OST? har inte märkt något i animen... eller är det jag som är lite dum.

 

Har just sett om de sista av avsnitten av Gundam Seed "orginalet" (köpte just den sista DVD:n nu äger jag alla, YAY), undrar om det kommer vara lika massiva strider i de sista GSD avsnittet. :D

 

vilken region utgåva kör du med ?

 

jag samlar på Region 1(usa) iaf (har collectors box limiterad box ) och det är ganska dyrt att samla på det då inte så många svenska webbbutiker har region 1 utan alla har region 4 (australien)

 

 

eftersom GS och GSD är välidgt lika så lär sista avsnitten blir ganska lika

i utgång så det lär bli massiva strider och dom lär börja i phase 45 med tanke på recapen av 44

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vilken region utgåva kör du med ?

 

jag samlar på Region 1(usa) iaf (har collectors box limiterad box ) och det är ganska dyrt att samla på det då inte så många svenska webbbutiker har region 1 utan alla har region 4 (australien)

 

Jag kör också Region 1 och Collectors box, eftersom jag sett serien innan tänkte jag att det kunde vara kul att ha den som samlar box.

Tog ett tag att samla ihop alla 10 DVD:er dock :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla USA importer finns på Sfbok så ni vet jag köpte alal mina dära

 

 

nee dom har inte volym 1-3 .. fast dom kan ta in dom åt en . jag har frågat :)

sfbok är biligare än dyra webbhallen iaf.. dom har både region 1 & 4 plus filmerna

 

Nja webbhallen är rätt dyra på vissa serier men en del så är dom billagare tex om an ska köpa boixar osv då är dom mycket billigar än Sfbok tycker jag iaf ellér :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte köpt filmerna än men vad jag förstår är det bara ihop klipp från serien :(

 

jepp det är det typ hela serien nedklippt till 3 filmer . en del nya scener tror jag förekommer där i men inget som gör att man kommer köpa filmerna iaf ..

 

är bara extrema fans som köper dom ..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

spolier för phase 45

ett hyfsat avsnitt tycker man börja ana lite vad som kommer hända

nu typ som exempel det där med att shinn inte gillade reys ide om att använda lunarmaria som bete .. och det bästa dibrilj jävlen dog !!! jag skrattade mkt när han fick så han teg ;) .. jag tror alltså att dullindal

har använt dibrilj på nåt vis eller att dom har samarbetat på nåt sätt

tycker det finns massa kopplingar mellan dom nu .. men det lär komma att visas nu när dullindal framlägger "destiny plan" ..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte köpt filmerna än men vad jag förstår är det bara ihop klipp från serien :(

 

jepp det är det typ hela serien nedklippt till 3 filmer . en del nya scener tror jag förekommer där i men inget som gör att man kommer köpa filmerna iaf ..

 

är bara extrema fans som köper dom ..

 

Like me :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share


×
×
  • Skapa nytt...