Hoppa till innehåll
Anime.se

Vintertävling! (resutaten är uppe!)


Izzy
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 139
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Så ska det låta Mustela!

Och jag tycker vissa ska inse

att ni kanske inte vinner,

kanske kommer sist men

då kan ni tänka lite:

Jaja, jag gjordee ju iallafall

mitt bästa, OCH FÖRSÖKTE!.

Det kan ju finnas sånna som

inte är med bara för typ Tywald

är med o ebba o Zaffe(GÖR INTE

SÅ!(enligt mig))

Och:

Jaja, dom där är ju überduktiga

på att teckna o jag e ju inte sådär

überbra så deet va inte så konstigt.

 

Jaja...

Lycka till med tecknandet! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Heh.

Om man skulle försöka vara med kanske.. Försöka rita något seriöst på första gången sedan nio-årsåldern.. Kan nästan bli roligt. :D

 

Det tycker jag du ska göra...om det är i klass med det vi har sett från din sida innan är du ju en het kandidat till förstaplatsen^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jadå,det vet jag ^^ Jag menar bara att Ebba,Zaffe och Tywald är dom jag sett i tråden,så jag visste inte om PC & Co. skulle vara med.Och förresten är Ebba,Zaffe och Tywald några av mina favvo tecknare på anime.se,så det är bara naturligt att jag känner mig sämre än de ^^ För mig iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det är ju mycket roligare om många är med, om bara ett par ställer upp blir det ju ingen riktig tävling! men vi har fått in ganska många bidrag, och jag hoppas på fler.

 

Ni har ju över en månad på er... så ta er tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Heh.

Om man skulle försöka vara med kanske.. Försöka rita något seriöst på första gången sedan nio-årsåldern.. Kan nästan bli roligt. (!)

 

Det tycker jag du ska göra...om det är i klass med det vi har sett från din sida innan är du ju en het kandidat till förstaplatsen^^

 

Jo, det var det jag tänkte också. Men jag vet inte.. Trist att utklassa alla.. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu känns det som om jag har dummat mig :D fasen då.AVd jag nu menar är ju att E,Z,T är mina favoriter bland tecknarna på anime.se,inte att ni andra inte har nån chans att vinna <_< För det har ni ju,allt hänger på dommarna.

 

...Hatar ni mig nu,Chrippa och S-Milla? (!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha ja glömde bort dej InAction kom inte på nån mer då...

 

Du är förlåten. ;)

 

Hehehe, sedan man vann första och andra tävlingen så har det ju kommit in lite folk som kan och många har definitivt blivit bättre här. Så, snart har man ju ingen chans om man inte sätter i ett kol och tränar på själv. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Heh.

Om man skulle försöka vara med kanske.. Försöka rita något seriöst på första gången sedan nio-årsåldern.. Kan nästan bli roligt. :P

 

Det tycker jag du ska göra...om det är i klass med det vi har sett från din sida innan är du ju en het kandidat till förstaplatsen^^

 

Jo, det var det jag tänkte också. Men jag vet inte.. Trist att utklassa alla.. ;)

 

Jo det är ju sant förståss.....Men hursomhelst så känner jag att det kommer att bli ganska tufft att hamna på dom bättre placeringarna i denna tävling, har absolut ingen aning om vad jag ska ha som motiv, men det ska nog gå bra....kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...