Hoppa till innehåll
Anime.se

Naruto - Bättre förr?


Manga Master
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag tycker att naruto har varit genombra ända fram tills en liten svacka runt avsnitt -100+. För tillfället tycker jag att serien har tagit en riktigt bra vändning och är mkt mer intressant. Det händer verkligen ngt. Ngt som kommer påverka serien som helhet. Man vet faktiskt inte vad som händer med våra kära karaktärer.

 

Anä, diggar serien riktigt mkt för tillfället.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 111
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Jag tycker att naruto har varit genombra ända fram tills en liten svacka runt avsnitt -100+. För tillfället tycker jag att serien har tagit en riktigt bra vändning och är mkt mer intressant. Det händer verkligen ngt. Ngt som kommer påverka serien som helhet. Man vet faktiskt inte vad som händer med våra kära karaktärer.

 

Anä, diggar serien riktigt mkt för tillfället.

 

Exakt vad jag tycker!!

Jag tycker faktiskt att de är väldigt bra på att hålla samma "naruto" stämning genom hela serien (!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*spolier varning för er som inte sett klart Chuunin examen*

 

Nåt avsnitt som jag tyckte var riktigt snyggt animerat var Lee vs Gaara!

Så bra kvalite det var...

Enligt mig så vore det mycket mer intressant om jag skulle vänta tills 3 avsnitt kom ut och se alla 3 på raken för då måste man inte sitta och se på när de pratar utan att behöva tänka:

Ännu ett avsnitt där de bara pratar för då kan man bara se avsnittet efter..

Fast det kommer nog aldrig hända eftersom jag är för nyfiken för att vänta på 3 avsnitt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själklkart så måste jag ha ett ord, efter som jag är Narutofan Nr1 !

........jag har inte sett mer än till 108 !!! hjälp!

Jag har slutat pricis där dom sprängs i luften, om ni förstår vad jag menar.Jag måste söka hjälp---

 

Men, men...jag fattar inte riktigt vad någon av er menar, DET BLIR JU BARA BÄTTRE OCH BÄTTRE!!!!

 

>:) jag blir rasande när jag hör sådant!

 

Grrr...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Like what?

Naruto var ju skiiiiitsegt i början, främst striden på bron som tog hur jävla länge som hellst och hela avsnitt med tillbakablickar.

 

NU händer det ju nåt iaf.

 

hehe... hur många avsnitt var de på den där jäkla bron egentligen?... kändes som typ 4 :P

 

yeye... jag kan leva med de... har så mycke annat att kolla på medans jag väntar på nästa avsnitt iallafall :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror inte de finns nån längre serie som inte e lite seg vid nått tillfälle...

och hade dom inte varit lite sega ibland hade man kanske inte uppskattat de lika mycke när det väl händer nått.

 

Anyway... jag personligen tycker Naruto håller mycket bra fortfarande

och på frågan om de va bättre förr tycker jag att de ligger ganska jämnt med hur de va från början om man gör ett genomsnitt på hela serien

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, men TV-serien kommer aldrig att komma igång, med den takten den har- mangan är på kapitel 147, och storymässigt en bra bit framför animén, som ändå är på epsiod 121. Bleach, däremot, är på avsnitt 18 vilket motsvarar kapitel 63 av mangan. Som sagt, Naruto är inte världens snabbaste animé.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, men TV-serien kommer aldrig att komma igång, med den takten den har- mangan är på kapitel 147, och storymässigt en bra bit framför animén, som ändå är på epsiod 121. Bleach, däremot, är på avsnitt 18 vilket motsvarar kapitel 63 av mangan. Som sagt, Naruto är inte världens snabbaste animé.

 

animen är snart ikapp mangan faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har just fått reda på att naruto kommer till staterna nu så vi kan inte räkna med att se naruto på en snar framtid om vi inte har tur och hitter en olaglig subbare :(

 

http://www.anime-source.com/banzai/modules.php?name=News&file=article&sid=1015

 

Om nån skulle hitta nån skicka gärna till mig då ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...