Hoppa till innehåll
Anime.se

Naruto - Bättre förr?


Manga Master
 Share

Rekommenderade inlägg

har just fått reda på att naruto kommer till staterna nu så vi kan inte räkna med att se naruto på en snar framtid om vi inte har tur och hitter en olaglig subbare :(

 

http://www.anime-source.com/banzai/modules.php?name=News&file=article&sid=1015

 

Om nån skulle hitta nån skicka gärna till mig då ;)

 

jobbigt att hitta ny nu när a****s*** kommer ta ner BT länkarna :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 111
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

det är en viss skillnad mellan FMA och Naruto...

 

FMA hade 5st avsnitt kvar att subba... Naruto vete gudarna hur många säkerligen 50-60st till minst.... om animen inte går så söligt som vissa tror att den gör för då snackar vi nog ca 100-150st till avsnitt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo de tycker ja me äfter som de e en grym serie, men ja förstår om dom måste ta en paus eftersom animen kommer ifatt mangan. Men ja trode aldrig att de skulle gälla 6 månader, tycker de e för länge att hålla på en serie. (men de e ju om ryckterna stämmer).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har nån hört nåt om att naruto animen ska läggas ner om ett tag typ 6 månader, för att dom tycker att animen börjar komma ifatt mangan. Nån annan som kan bekräfta om detta stämmer?

 

Kanske det men sen kommer nog "Naruto Z" :rolleyes:

 

Det finns VÄLDIGT mycket sanning i det uttalandet med tanke på vad mangan håller på med just nu...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har nån hört nåt om att naruto animen ska läggas ner om ett tag typ 6 månader, för att dom tycker att animen börjar komma ifatt mangan. Nån annan som kan bekräfta om detta stämmer?

 

Kanske det men sen kommer nog "Naruto Z" :rolleyes:

 

Det finns VÄLDIGT mycket sanning i det uttalandet med tanke på vad mangan håller på med just nu...

 

vad EXAKT håller mangan på med då? (?)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har nån hört nåt om att naruto animen ska läggas ner om ett tag typ 6 månader, för att dom tycker att animen börjar komma ifatt mangan. Nån annan som kan bekräfta om detta stämmer?

 

Kanske det men sen kommer nog "Naruto Z" :rolleyes:

 

Det finns VÄLDIGT mycket sanning i det uttalandet med tanke på vad mangan håller på med just nu...

 

vad EXAKT håller mangan på med då? (?)

 

Mad spoilz...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DON'T READ IF YOU KNOW WHAT'S GOOD FOR YOUR UN-SPOILED SELF

 

Tidshopp a la DBZ. 2½ år senare-style. Alla is liek teh biff. Gaara är kazekage, Neji jounin, Sakura inte helt värdelös, etc.

 

jag vet vart mangan är och vad som händer..

 

Det finns VÄLDIGT mycket sanning i det uttalandet med tanke på vad mangan håller på med just nu...

 

tycker inte mangan håller på med något speciellt konstigt.. fast iofs, du kanske skulle vilja sett naruto träna 2½ år istället för ett litet hopp. vill inte jag iaf :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo, Naruto Z kallar vi det...

 

SPOILER

 

hjälpte visst inte att skriva i vitt nedan... men Läs inte om ni inte vill veta!

 

 

 

 

 

 

 

 

Man vill bara se lite fight å sånt nu efter tidshoppet.... i mangan... Naruto kommer att äga... och som många skrivet så blir upphållet, om det blir nåt under Narutos trännings tid...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fattar inte vad som menas med Naruto Z :P

 

Ärligt talat

 

*Spoiler till er som inte sett till avsnitt 118*

 

Vad dåligt asså.

Narutos fight mot Kimimaru var nåt jag såg fram emot men det enda man ser?

Kimimaru går hit och dit slicar lite bunshins och en efter en försvinner!

Ärligt talat, kunde det inte varit lite mera "coolt"?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

jo, jag håller med. i början kanske de gick lite segt, men de blev bättre. men nu så börjar de bli lite segt igen. händer inte lika mycket (tycker jag) . men jag tror att den blir bättre senare.

 

___________________________

kimono

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...