Hoppa till innehåll
Anime.se

Naruto - Bättre förr?


Manga Master
 Share

Rekommenderade inlägg

vete fan om det passar in här, men Naruto filmen var GRYMT dålig. spolade typ 10-15 min i början för att det va så tråkigt då. kolla inte ens klart på den.

 

väldigt besviken på den.

Var också besviken hur den började. Men om du hade orkat kolla igenom hela så skulle den imponerat (i alla fall lite). Lite larvigt att säga att den är dålig när du inte ens sett klart den :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 111
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

  • 2 weeks later...

Var det bara jag som gillade filmen? Den var lite väl typisk, men jag tyckte att "fräckhetsfaktorn" vägde upp med den lite bristande storyn.

 

Däremot var den där "val attacken" fruktansvärt löjlig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Angående episod 133... Sparkade Pierrot alla animatörer och ersatte dem eller ville de bara leka post-modernistisk Gainax för en dag?

För TV-serier varierar kvaliten hit och dit, så är det alltid.

 

Här leks det ingenting, GAINAX gör delar av animeringen.

Mellananimatörerna har nästan ingenting med animationen att göra alls. De gör bara det skitgöra som behövs göras. Kulturell snöskottning. Ser animationen knäpp ut är det på grund av nyckelanimatörerna, eventuellt om de har haft bråttom och bildregissörn inte hunnit gå igenom allt.

 

Gainax är för övrigt en av de få studior kvar i Japan som fortfarande gör mellananimation, så det är inte så konstigt om de är inblandade både här och där. Ghibli brukar göra sådant också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

word...

vill inte påstå att den var särskillt bra men man ska inte kritisera vad man inte sett... det är juh ganska orimligt om man tänker efter

 

jag kritiserar det som tråkar ut mig 15 första minuterna och det som fortsätter va tråkigt i ungefär 30 min till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du såg inte de 15 första minuterna och såg sen 30 minuter (?) och tittade inte på resten... du har väll en viss rätt att kritisera de 30 minuter du såg men du såga hela filmen när du säger att den va "grymt dålig" vilket jag inte finner särskillt logiskt eller vettigt när du bara sett lite mer än en tredjedel av filmen som dessutom är hämtat mitt i handlingen.

Du såg inte början av storyn och inte heller slutet utan hoppa rakt in i mitten...

 

mitt uttalande kvarstår... man bör inte kritisera något man inte sett

och då du missat runt 60% av filmen kan du inte direkt säga att du sett den

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*suck*

 

jag såg början, enda fram tills att dom börja prata i studion med den där gubben och tjejen som red på häst i början som naruto ville han en autograf av. hoppa tills typ 10-20min innan de slogs på tåget när han kommer med sin seppelinare och tar tjejen i början, spolade till slut minuterna och kolla hur filmen slutade med den där regnbågs färgade chakran.

 

jag hoppar aldrig in i mitten av filmer, jag kollar i början, hoppar till mitten om det är segt o tråkigt, fortsätter det va segt så kollar jag slutet sen stänger av.

 

anledning till att jag blir uttråkad av en naruto lång film är: Kage bunshin no jutsu, Kage bunshin no jutsu, Kage bunshin no jutsu, Kage bunshin no jutsu, Kage bunshin no jutsu, Kage bunshin no jutsu, Kage bunshin no jutsu. han gör aldrig nånting annat än den NÄSTAN, nu har han börjat med ransengan istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

missuppfattade uppenbarligen ditt inlägg isåfall (vilket jag tydligen inte var ensam om).

Jag sa bara att man ska inte kritisera vad man inte set, HAR du sett den kan du juh bara säga det.

Som jag själv sagt tycker jag inte heller att den var särskillt bra och när det gäller den här biten:

anledning till att jag blir uttråkad av en naruto lång film är: Kage bunshin no jutsu, Kage bunshin no jutsu, Kage bunshin no jutsu, Kage bunshin no jutsu, Kage bunshin no jutsu, Kage bunshin no jutsu, Kage bunshin no jutsu. han gör aldrig nånting annat än den NÄSTAN, nu har han börjat med ransengan istället.

 

så håller jag med dig till 100%

Eftersom Kage Bunshin ÄR hans "main skill" måste han juh använda den... men dom kunde juh komma på olika sätt att göra det på.

Den börjar likna Midou Ban's "Evil Eye" i getbackers... *hack i skivan*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...