Hoppa till innehåll
Anime.se

Naruto - Bättre förr?


Manga Master
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 111
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Naruto är alltid lika bra, hur kan man ens tvivla på det.

Det kanske inte häller e så lätt å komma på en lika bra fortsättning som i början, nu har man väll slut på ideer. ;D

 

Animen går efter mangan, så de behöver inte komma på några ideér, bara animera mangan helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

de jobbiga är juh just det att när det väl händer nått så smäller de ordentligt...

såg senaste naruto idag (eps 133)... där smälde det ordentligt.

Men men... när denna fighten är över kommer det väll gå 20 eps till innan det händer nått coolt igen, JOBBIGT

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nån som vet om det kommer ett uppehåll av animen efter, se spoiler???

och jo man vill se mer av ninetales naruto, speciellt nu i mangans senare del dvs chapter 250+ >:D

 

 

 

 

läs inte om du inte läst till ca chapter 250 i naruto mangan?spoiler:

 

 

 

Kakashis story och/eller Naruto får bank då när det står 3 år senare... har för mig att det ska vara en paus i animen då.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Angående episod 133... Sparkade Pierrot alla animatörer och ersatte dem eller ville de bara leka post-modernistisk Gainax för en dag? Det där var inte de paint-bucket-tool-animationer som man känner igen så väl från deras senare produktioner...

Här leks det ingenting, GAINAX gör delar av animeringen.

 

In-Between Animation: GAINAX

Källa.

 

Det sägs att ännu fler studior är inblandade, men jag hittar inga credits för dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo, den var rätt tråkig... har man hört så mckt om den, ska vara skit bra etc.. säger dem, men när man ser den så finns det ställen som är rena rama sömn pillren. Den var helt klart förutsäga vad som skulle hända hela filmen igenom efter ca 10-15min.

 

det jag blev mest förvånad över vad att det finns lokomotiv och biografer i........ Naruto´s värld :surprised: XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså e det bara jag eller har sasuke en anna personlighet för han verkar typ erkänna att naruto e bättre osv han blir inte lika arg eller eller vad man ska säga när naruto typ spöar sista bossen eller nåt liknande...

 

Senm tycke rjag naruto sport special var bättre än filmen :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...