Hoppa till innehåll
Anime.se

zaffes Wacom Galleri [53 bilder] (1ny) 31mars -CFP-


zaffe
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 278
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Färgen på håret är rätt skum, men jag antar att det är meningen att den ska vara sån, så det är egentligen inte någon kritik. Annars ser ena handen (den som är närmst oss) lite knepig ut. Annars... jättebra! Såndäringa cellshading är helsvårt... jag försökte en gång, men det var för svårt för mig, så jag gav upp. Imponerad!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bilderna är verkligen snygga Zaffe. Jag gillar speciellt Loss-bilden. Det blir aldeless för för mycket bilder i Win-stilen vanligtvis så det var trevligt med lite omväxling ;)

 

Kläderna är brutalt snygga tycker jag med. Både Designmässigt och färglaggt. Hoppas det går bra för dig i EnterVoid ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ny!

girl of wind

hade väldigt ont i handen när jag gjorde denna, jag brände den på

het olja för några dagar sedan, men när jag känner mig kreativ

krävs det mer änn lite (MYCKET!!!) smärta för att stoppa mig!

 

vill ha era åsikter, även om ni inte har nån C&C att komma med >)

 

nu ska jag gå och kapa av min hand!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snyggt! Att du kunde göra den där med bränd hand! :O *knäböjer*

Men det är en sak jag vill haka upp mig lite på nämligen foten som är uppe i luften så att säga. Jag tycker att den är lite för vriden, nu vet jag inte hur tunn sulan är men iaf. Men annars så var det superbt

 

Not the hand!! DÅ får vi aldrig se skapelser som denna igen!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Denna är jäkligt snygg! :D Tycker mycket om den, fast jag undrar vad hon kollar på? :O

 

Och en sak till: Jag tycker att hennes vänsterarm ser lite underlig ut vid armbågen, varför hon vrider på armen sådär mycket vet jag inte men jag tycker att bulan (underarmsmusklerna?) ser lite knasig ut eller hur jag nu ska formulera mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dammit vad liten respons!

ska jag sluta posta upp mina bilder här! ganska meningslöst utan kommentarer >/

 

komments ppl....

 

Jag får ännu mindre kommentarer, möjligtvis för att mina kanske inte är så snygga och intressanta att kolla på men jag klagar inte, det skulle dock vara riktigt kul om fler kommenterade :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta kan vara en av de snyggaste bilderna jag sett av dig Zaffe! Färgläggningen är klockren. Du har lyckats undvika att få allt att se sådär blankt ut som du brukar :) Rymddräkten ser skitcool ut. Gillar särskilt de tre vingliknande flärparna på lufttanken.

 

Bara två småfel jag kan se: vänstra foten ser lite skum ut, kan bero på vinkeln, och vänstra ögat ser också lite mystiskt ut.

 

Ja justdet, bakgrunden passar perfekt in i det hela! Mycket tjusigt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...