Hoppa till innehåll
Anime.se

zaffes Wacom Galleri [53 bilder] (1ny) 31mars -CFP-


zaffe
 Share

Rekommenderade inlägg

du kan ju inte sluta posta bilder här. det är ju en del av nöjet här att kunna se era bilder. dock kanske jag är lite för lat att komentera era bilder. =/

 

håller med PsychoCaptain, ögat ser lite mysko ut. foten tycker jag dock att den ser okej ut, och bakgrunden...ja..perfekt..=)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 278
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Jag tycker allt ser mycket bra ut, speciellt hur foten försvinner in i bakgrunden. Den gav en bra helhet för att få ihop bakgrund och själva bilden. Har du använt dig av en bild eller någon särskild pensel när du gjorde bakgrunden? Eller är du helt enkelt grym på att rita rymdscener? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

en snabb koll och armen ser mycket ski ut..=) resten av kroppen är ju som vanligt (bra dvs) förutom att avståndet mellan axlar och huvud verkar lite långt..men det kanske bara är en liten synvilla. jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det blåvita men det känns på nåt sätt att det inte passar in även om det gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dina bilder är numer nästan den enda anledning till att jag kikar förbi här. Gällande FMZ så var den grymt snygg, ser inte riktigt något som inte ser ut som det ska. Fast det känns som han böjer robotarmen lite konstigt. Eller också böjer han den inte och det bara är jag som tycker att han borde böja den lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Väldigt fin bild. jag gillar verkligen deisgnen på robotarmen. Färgläggningen är bra också. Skuggningen har lite småfel såsom att den vanliga armen inte är skuggad åt samma håll som resten av kroppen, inte lika mycket i alla fall.

 

Energibollen var snygg med, påminner mycket om rasengan från Naruto.

 

Helheten i bilden är verkligen häftig. Att man bara ser ryggen och texten "Soon in Void". Det får det verkligen att kännas som en teaser :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
haha stavfel >P

redan submittat

 

damn Residence är felstavat, men det är ända jag hittade >P

 

Skitsnyggt, gillar hur han hoppar ut ur fönstret och den andras blick :D

 

hitta bara några få stavfel. (de mest uppenbara jobb=job, whant=want, mett=met). Men det kvittar alla förstår ju

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...