Hoppa till innehåll
Anime.se

zaffes Wacom Galleri [53 bilder] (1ny) 31mars -CFP-


zaffe
 Share

Rekommenderade inlägg

Blir förstummad av dina bilder :rolleyes: underbara är det rätta ordet, är inte spec bra på att hitta fel på bilder, har ansträngt mig för att hitta något men jag har dragit slutsatsen att jag inte hittar några, förutom möjligtvis några fel som du själv nämnt. Men jag håller inte med om att den andra bilden på tjejen som vissa/någon klagade över brösten, tycker att de satt på helt rätt plats :D bara det att de kanske ser lite upptryckta ut. Blir iaf väldigt inspirerad av dina bilder och längtar efter att se mer.:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • Svar 278
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Det är ju nästan så man börjar gråta! Det är ju så snyggt! ^^

Jag tänkte t.o.m göra en bakgrund av motorsågstjejen, om jag får ert medtyckande dvs.

 

Det som jag tänkte anmärka var redan det, skoltjejens axel.

 

Nu blev jag sugen på att rita tjejer också, attans. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varför utsätts jämt min tråd för detta!

 

Kan inte svara på det men jag ber om ursäkt och det var första och sista gången jag skriver sådant i någons tråd i konstplanket, jag vet att det är fel.

 

edit: För min del så kan man ta bort dem tre inlägg som egentligen bara ligger och skräpar i zaffes galleri.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

school gal 3

ännu en ny bild!

 

vill ha lite åsikter ffs, några har sagt till mig att de inte skriver för att

de inte hittar några fel och att det är onödigt att "nit picka"

men komigen, känner mig ignorerad här >'(

gillar inte när folk bara säger "snyggt" dock, men OM ni inte hittar fel kan ni gärna tala om vad ni tycker är bra lr snyggt >)

 

stop ignoring me >D

 

om bilden: värsta med den är nog jumbobenen, men de är närmare åskådaren tänk på det >)

 

Enjoy

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Hon ser ut att vara skelögd, det kanske var tänkt så vad vet jag.

2. Jag tycker hon ser för smal ut, det kan bero på att hon sitter vriden men jag tyker iaf att hon ser lite för smal ut.

Bortsett från det så tycker jag att det är ännu ett proffisionelt jobb av dig. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker inte att hon är skelögd, däremot verkar hennes högra hand ha fått ett akut fall av ballonghandssjukan... ;) Tycker benen är bra, lite smal midja, annars perfekt. Skuggningen är underbar!

 

Jag tyckte också att handen såg ut att vara uppsväld men jag tog det som att handen var kupad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...