Hoppa till innehåll
Anime.se

zaffes Wacom Galleri [53 bilder] (1ny) 31mars -CFP-


zaffe
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag tycker inte heller att hon ser skelögd ut.

Det jag tycker du har lyckats bäst med är håret det har så fina highlights och shades.

Händerna tycker jag samma sak som dem andra om.

Och sedan så var det inte så mycket mer än det.

 

Tycker faktiskt bilden är skitsnygg och det är väll egentligen bara det som spelar någon roll?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 278
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Jahopp, ännu en bild som man ska studera då...

 

I mina ögon ser hon inte skelögd ut. Inga direkta fel på anatomin förutom som många sade att hon är för smal. Jag håller med på den punkten, midjan är aldeless för smal för att vara sedd framifrån.

 

Det som jag tycker du gjort bra med bilden var framför allt kläderna ihop med skuggningen. T.ex. Vecken och skuggorna på kjolen är verkligen snygga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du ritar jävligt snygga kroppar, o du kan de där me skuggor o anatomi jäkligt bra, men har ofta märkt att dina flickor inte alltid har så små o söta ansikten, utan ser lite mer killiga ut ;)

o på schoolgal3 så ser ena handen lite tjock ut, men ja e ä'r i skuggningen på dom där bilderna överhuvudtaget ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är inte riktigt raster!

 

ny bild igen! nu när jag har börjat göra färdiga bilder känns det konstigt o börja att posta skisser igen >/

Boa

Ormen kan se osamanhängande ut på en del ställen men det funkar om man VET hur han slingrar sig >D

Denna bilden är oxå något simplare änn de andra!

 

Enjoy

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte, men jag tror inte jag ska berätta vad jag tänkte på när jag såg hennes mun... kanske inte är så bra med tanke på att det finns en del ganska unga personer här. ;)

Vänsterhanden ser lite spretig ut, något som är fel där tror jag. Håret är jättefint! Måste bara säga att toppen hon har (eller vad det är) inte är någonting man skulle vilja springa omkring i. Ganska stor risk att något hoppar ut litegranna :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måste bara säga att toppen hon har (eller vad det är) inte är någonting man skulle vilja springa omkring i. Ganska stor risk att något hoppar ut litegranna :rolleyes:

Vad gör det? >:D

 

Tjejen är riktigt snyggt ritad verkligen, men ormen tycker jag verkar vara för tjock längst ner på den. Jag är inte zoolog men jag tror att dem smalnar av mer än sådär, kan vara värt att tänka på ifall du känner för att rita fler djuriska bilder ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

snyggt som vanligt..(lite för trött för att orka upptäka saker..) men jag förstår vart izzy är påväg..=)

 

Måste bara säga att toppen hon har (eller vad det är) inte är någonting man skulle vilja springa omkring i. Ganska stor risk att något hoppar ut litegranna :rolleyes:

hon ska inte springa om kring..hon ska stå still och leka med sin orm..eh..a..just de..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte, men jag tror inte jag ska berätta vad jag tänkte på när jag såg hennes mun... kanske inte är så bra med tanke på att det finns en del ganska unga personer här

Ieeeeeeeeee!

Hentai!

Ecchi!!!!!

 

Men för fasen, det ser ju ut så!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

menade att jag såg hur det sågut EFTER jag var klar >)

 

Undermedvetet då altså ^^

 

Ska iaf ge lite feedback. Anatomin stämmer väldigt bra i mina ögon, bara vänsterhanden som någon nämnde, det ser inte direkt ut som fingrar. Och högerknäet ser väldigt farligt ut med den där kanten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...