Hinata-chan Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Vilken är din favorit Narutokaraktär??? Min är Hinat....för hon e så himla himla snäll.... och Naruto så klart....vem älskar inte en kille som tycker att en av de stora glädjeämnena i livet e att bli bjuden på Ramen :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 sasuke eller möjligen Gaara... fast är ganska säker på att det finns en liknande tråd nånstans.... men pallar inte titta efter just nu... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Rock Lee. Alla andra är idioter. >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Naruto ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Jag gillar Jiraiya, han kan vara almänt små pinsam i vanliga fall men när det väl blir allvar, då JÄVLAR! >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ante-kun Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 kiba lr kakashi bara för att de är dem lojalaste personerna enligt mej.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manik Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 JIRAIYA! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Jag har haft många favoriter :P Men Naruto är bäst B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Naruto, så klart! Men den skönaste av dom alla är tveklöst Kakashi! Puri Puri! (hunden är ful) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yami Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Bästa av "de good-guys": Rock Lee Bästa/Tuffaste tjejen: Temari Bästa av "de evil-guys": Kankerou och Gaara (både är bra tillsammans som ett team) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sohma Kyo Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Haku. Sorligt. Kakashi. Avsnitt 101 någon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 tycker orochimaru är bäst.. avsnitten blir alltid roligare när han är med (inte med komik då alltså ;) ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinata-chan Skrivet februari 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 sen måsta man ju nästan älska Inner Sakura Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Naruto e absolut ballast NÄR DET VÄL GÄLLER... annars e han bara dryg Annars gillar jag Neji eller Hinata deras design och kampstil knäcker alla andra Note: Gaara hårdaste bad guy (så jävla iskallt likgilltig) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
M_135 Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Mina två favoriter är Gaara och Maito Gai Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Lee, the Taijutsu master.. Try too beat that! "Ero-sennin" är dock 2:a ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manzana Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 Rock lee eller Möjligtvis Gaara of the sand. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet februari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2005 Sasuke, Kabuto, Itachi, Naruto får väl säga Kimimaro också även om ja inte vet så mycke om han än Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trolle Skrivet februari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2005 Eros-Hennin for president! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet februari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2005 Eros-Hennin for president! Om det är någon ordlek går den mig helt förbi. What? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 hmm Jag har ingen klar vinnare men Rock Lee och Gaara är dom jag gillar mest. Sedan kommer Sasuke, Gai, Kankuro(Läs mangan!!!), Neji. Jag gillar verkligen inte Naruto..... :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Sakura och Sasuke. Punkt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Jag är för gammal för att titta på modern dynga såsom Naruto, men killen som såg ut som Per Landin var rätt fräck (Runda solglasögon). Dock har jag ingen aning om vad han heter ( Vadå, jag tittar väl inte på Naruto!). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Jag är för gammal för att titta på modern dynga såsom Naruto, men killen som såg ut som Per Landin var rätt fräck (Runda solglasögon). Dock har jag ingen aning om vad han heter ( Vadå, jag tittar väl inte på Naruto!). ja, du kanske ska hålla dig till astro boy och doggie march. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fimpos Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Konohamaru helt klart, hans entré i episod 2 går inte att överträffa >_ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg