Hoppa till innehåll
Anime.se

Vilken är din favorit Narutokaraktär???


Hinata-chan
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 83
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Uchiharna, Orochimaru, och framförallt Sephiroth ligger i topp på den officiella s.k. "Ghey"-listan. Sephiroth är en mes, Uchiharna är gjorda för att vara coola (hence they are not), och Orochimaru har man redan sett sjuhundraåttionio gånger i olika serier/spel/filmer. :D Don't take this seriously. Although I am serious.

 

Tror frasen du sökte var "no offence", non taken hursomhelst..

Fast jag måste ändå anmärka, sephiroth, en mes? I move to strike, sephiroth är övergrym, så är det bara.

Sökte på susning efter uttrycket "ghey", homosexuell fick jag upp.. why this passive agressive gay-bashing?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Gaara är en klar favorit, dock inte i början då är han mest irriterande.

I de senare delarna av mangan där han (spoiler) har blivit kazekage och slåss mot akatsuki är han jäkligt skön

 

Sedan så gillar jag Shikimaru och Temari mest för att jag hoppas på en romans emellan de båda.

 

Rock lee måste man tycka om, striden mellan han och Gaara är ju nästan det bästa i hela animen.

 

Sasuke är den fjantigaste i animen, så fruktansvärt löjlig, och sakura får gärna dö, då blir jag glad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spoiler

 

Gillar hon den nya Hokagen (minns inte vad hon heter) när hon kasta om hela kabutos nervsystem så han rörde fel delar av kroppen, de tyckte jag va fet ball... men hon har annars en ganska trist karaktär.. visuellt alltså, vilket e synd
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tycker också om sakura

 

lite intressant karaktär och bakgrund som e lätt att relatera till men hon e på tok för lam, hon grinar och glor mest

 

Spoiler

 

har hört av vänner att det blir mer fart på henne senare men vet inte själv eftersom jag inte läst så långt i mangan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tycker också om sakura

 

lite intressant karaktär och bakgrund som e lätt att relatera till men hon e på tok för lam, hon grinar och glor mest

 

Spoiler

 

har hört av vänner att det blir mer fart på henne senare men vet inte själv eftersom jag inte läst så långt i mangan

 

Det e sant :D mangan e ju lätt bättre än animen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Absolut BÄST är ju The Leaf's proud azure beast!! ROCK LEE!!!

 

"I can't be... the only one to lose here... Gai sensei... acknowledge it... this is... the time I prove and protect my way of the ninja!!"

 

 

Den jag minst gillar är den oootroligt jobbiga Sasuke! riktigt grinolle, med superiositetskomplex. *urgh* honom kan vi klara oss utan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...