Hoppa till innehåll
Anime.se

Vilken är din favorit Narutokaraktär???


Hinata-chan
 Share

Rekommenderade inlägg

ja, du kanske ska hålla dig till astro boy och doggie march.
Varför inte? Den mäktige atompojken är en klassiker av högsta klass. Dessutom kom den först, och är således ingen trött efterapning. Fast Marschhundarna hade jag inte hört talas om (Tack för tipset!). Fast den verkar ju riktigt trevligt (Det är ju Tezuka). Och vilka härliga karaktärer! ( http://en.tezuka.co.jp/anime/sakuhin/mv/mv003.html ) Den får jag allt ta och se någon gång.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 83
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Jag är för gammal för att titta på modern dynga såsom Naruto, men killen som såg ut som Per Landin var rätt fräck (Runda solglasögon). Dock har jag ingen aning om vad han heter ( Vadå, jag tittar väl inte på Naruto!).

 

du menar antagligen Shino

Tyst snubbe, hög krage och lekar alltid me kryp?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm, synd att inte fler skriver varför de tycker som de gör. Aja, här kommer mitt förslag iallafall, och en varning för dom som är HELT nya för Naruto kan det finnas en del små spoiler i min text:

 

"Fuzzy Eyebrows" Rock Lee

Och tydligen är jag inte ensam om det heller, med tanke på alla de ggr jag sett hans namn dyka upp i den här tråden.

 

Anledningen till att jag tycker Lee är en av de bästa karaktärerna i Naruto är att han är den enda (efter Naruto då förstås) som med sin storslagna teknik Ura Renge (Primary Lotus) (som han under Shounin-proven/turneringen försökte slå Gaara med), denna massiva attack av Dragonballproportioner, fått mig gapa av förvånan och fått ens nackhår att stå i givvakt.

 

Det är en härlig känsla och för mig ett godkännande av största grad ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm, synd att inte fler skriver varför de tycker som de gör. Aja, här kommer mitt förslag iallafall, och en varning för dom som är HELT nya för Naruto kan det finnas en del små spoiler i min text:

 

"Fuzzy Eyebrows" Rock Lee

Och tydligen är jag inte ensam om det heller, med tanke på alla de ggr jag sett hans namn dyka upp i den här tråden.

 

Anledningen till att jag tycker Lee är en av de bästa karaktärerna i Naruto är att han är den enda (efter Naruto då förstås) som med sin storslagna teknik Ura Renge (Primary Lotus) (som han under Shounin-proven/turneringen försökte slå Gaara med), denna massiva attack av Dragonballproportioner, fått mig gapa av förvånan och fått ens nackhår att stå i givvakt.

 

Det är en härlig känsla och för mig ett godkännande av största grad ;)

 

Är bara tvungen att rätta dig (but it hurts me too, to do this to a fellow Lee fan); Omote Renge är Initial/Primary Lotus, Ura Renge är Final Lotus. Dock så märkte jag att [Dattebayo] hade subbat fel i #123; de översatte även de Ura till Initial, vilket är fel. :) Chuunin också, inte shounin. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är bara tvungen att rätta dig (but it hurts me too, to do this to a fellow Lee fan); Omote Renge är Initial/Primary Lotus, Ura Renge är Final Lotus. Dock så märkte jag att [Dattebayo] hade subbat fel i #123; de översatte även de Ura till Initial, vilket är fel. :) Chuunin också, inte shounin. :P

 

Hehe ingen fara, var själv inte helt säker på hur de olika ninjarangerna stavades (inget hardcore-naruto fan så), men det verkar som det kom fram iallafall ;)

 

EDIT:Dessutom har jag inget emot att bli rättad, bara det inte görs på ett tarvligt och hånande sätt, och det tackar jag dig för LordMune

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, säga vad man vill om Naruto, trots dess klichéer har den lyckats med rätt mycket ändå, och karaktärer finns det gott om.

 

Bröderna Uchiha för att dom är så handsome och mystiska och coola :surprised:

 

Orochimaru måste vara den grymmaste elakingen sen Sephiroth i FFVII (fast han var det ju egentligen bara synd om)

 

Gaara, diggar jag starkt, Väldigt ledsam historia, hoppas det går bättre för honom.

 

 

//sällar sig inte till nåt läger

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, säga vad man vill om Naruto, trots dess klichéer har den lyckats med rätt mycket ändå, och karaktärer finns det gott om.

 

Bröderna Uchiha för att dom är så handsome och mystiska och coola :surprised:

 

Orochimaru måste vara den grymmaste elakingen sen Sephiroth i FFVII (fast han var det ju egentligen bara synd om)

 

Gaara, diggar jag starkt, Väldigt ledsam historia, hoppas det går bättre för honom.

 

 

//sällar sig inte till nåt läger

 

Uchiharna, Orochimaru, och framförallt Sephiroth ligger i topp på den officiella s.k. "Ghey"-listan. Sephiroth är en mes, Uchiharna är gjorda för att vara coola (hence they are not), och Orochimaru har man redan sett sjuhundraåttionio gånger i olika serier/spel/filmer. :D Don't take this seriously. Although I am serious.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...