Hoppa till innehåll
Anime.se

Haibane Remni


jagvillha
 Share

Rekommenderade inlägg

det är en helt ok anime. men det beror ju lite på vad man gillar för slags anime och vad man är ute efter.

det händer inte speciellt mycket och man får inte reda på speciellt mycket när man vill få reda på allt. ganska konstig anime som är stundvis väldigt mysig. den skulle troligtvis vara väldigt tråkig om den vore längre än den är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att den är totalt underbar.

Den har en väldigt drömlik långsam berättarstil men lyckas ändå fånga intresset och hålla det genom alla episoderna.

Lite kortfattat kan man väl säga att det är ett karaktärs-drama situerat i en övernaturlig och mystisk värld.

Rekommenderar att du ser den och bildar dig en egen uppfattning ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tyckte Haiban renmei var riktigt bra. En mysig serie som mer handlar om personerna än om action och annat jox. Visst är den seg, men det är endå en sån där serie där man bara gillar personerna. Sedan finns det en djupare innebörd i serien, att den inte skulle ha någon handling är ett löjligt påstående. Men min åsikt är kanske inte den bästa att förlita sig på då jag i princip gillar all anime jag ser, endast med undantag för sport (Urrk, tråkigt i verkligheten och tråkigt i anime).

 

Se den, och om du inte gillade den är den inte en stor fölust endå, men om du inte ser den och skulle gillat den då är det en annan sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
Jag tyckte Haiban renmei var riktigt bra. En mysig serie som mer handlar om personerna än om action och annat jox. Visst är den seg, men det är endå en sån där serie där man bara gillar personerna. Sedan finns det en djupare innebörd i serien, att den inte skulle ha någon handling är ett löjligt påstående. Men min åsikt är kanske inte den bästa att förlita sig på då jag i princip gillar all anime jag ser, endast med undantag för sport (Urrk, tråkigt i verkligheten och tråkigt i anime).

 

Se den, och om du inte gillade den är den inte en stor fölust endå, men om du inte ser den och skulle gillat den då är det en annan sak.

 

Word!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...