Hoppa till innehåll
Anime.se

SNÄLLA NÅN,HJÄLP MIG!!!!!


Zeke
 Share

Rekommenderade inlägg

jäklar! Vi hat en äcklig fil i vår dator som inte går bort!!! Skiten heter mkc008 och är nog en porrfil. Vi har försökt med allt men den där skiten försvinner inte! Nån måste hjälpa mig!!!!

 

P.S vi har inte installerat den!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pröva att ladda ner Spybot, jag tycker den är bra på att fånga sådant som Ad-Aware missar (och vice versa)

 

Om inte det funkar kan du starta datorn i felsäkert läga - borde stå i instruktionsboken hur man gör, oftast att hamra på F8 eller F12 precis när man sätter på datorn - och sedan plocka bort filen och ev. mappen den ligger i.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mwhahaha rätt åt dig, annvänd DC nästa gång. ;)

 

skulle nog säga att man kan nog få en del där igenom med. det bästa är la isf att installera linux.=)

DC är rätt fyllt med skit ja, men linux är inte alltid ett jättesäkert alternativ det heller. Windows går egentligen att använda utan att få massa skit på ifall man bara har en fungerande hjärna, men det är det ju inte alla som har, så då är det mac os x som gäller.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är inte du för ung för att porrsurfa? Usch fy!

 

Det står juh "vår dator" de är juh inget som säger att det är Zeke som har porrsurfat eller hur, om det ens är en porr vilket inte heller är fastställt då Zeke skrev "det är NOG en porrfil" så att peka ut nån på dessa grunder låter lite långsökt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tack så mycket grabbar! Men ärligt,jag är inte en porr kung =)

 

Prins dådå?

 

DC är rätt fyllt med skit ja, men linux är inte alltid ett jättesäkert alternativ det heller. Windows går egentligen att använda utan att få massa skit på ifall man bara har en fungerande hjärna, men det är det ju inte alla som har, så då är det mac os x som gäller.

 

Så Mac OS är för folk med icke-fungerande hjärnor? ;)

- Drar igång ett OS-krig -

Visst, det finns skräp och säkerhetshål till alla system. Men det finns helt klart fler virus och spywares till Windows. Visst går det att hålla rent, men som du sa så finns det folk som helt enkelt... misslyckas med det.

Och visst kan det vara farligt att köra Linux, om man nu envisas med att sitta inloggad som root eller dylik.

 

...vart vill jag egentligen komma? Linux (och kanske Mac OS ;) ) är bättre än WIdnows.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om inget av ovanstående fungerar föreslår jag att du gör det manuelt som jag brukade *host host*

 

start meny -> kör -> skriv in regedit

 

sen söker du på filens namn och tar bort allt som kopplas till filen. starta om datorn och se om det funka.

 

brukar funka för mig ofta.

 

(va dock ett tag sen jag hade en sån fil)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Elak moderator dumpar in allting i ett inlägg:

 

 

Jag räkomenderar spybot-search and destroy.

 

Är inte du för ung för att porrsurfa? Usch fy!

 

Bara för att det råkar komma in en porrfil så betyder det inte att han har porrsurfat!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...