Hoppa till innehåll
Anime.se

B. Wahlströms ger ut manga


docster
 Share

Rekommenderade inlägg

Förlaget B. Wahlström som bl.a. publicerar ungdoms och fantasyböcker har meddelat att de tänker släppa fyra mangaserier i år. Titlarna som är aktuella är "Kill me, Kiss me", "Ragnarök", "Rebirth" och "Snow Drop".

 

Release datum

Juli

"Ragnarök" nr 1 - 2

"Snow Drop" nr 1 - 2

 

Augusti

"Kill me, Kiss me" nr 1 - 2

"Rebirth" nr 1 - 2

 

September

"Ragnarök" nr 3

"Snow Drop" nr 3

 

- B. Wahlströms

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Låter väldigt bra. Frågan är bara hur jag skall ha råd med allt, det kommer ju ny manga hela tiden nuförtiden.

Prioritera kanske? Man kan inte köpa allt!

 

Eller låna på serieteket, av kompisar, skapa en manga-cirkel (ungefär som en bokcirkel) där var och en köper en manga i månaden och sen låter den gå runt?

 

Eller var ful och läs skannad manga på internet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Låter väldigt bra. Frågan är bara hur jag skall ha råd med allt, det kommer ju ny manga hela tiden nuförtiden.

Prioritera kanske? Man kan inte köpa allt!

 

Eller låna på serieteket, av kompisar, skapa en manga-cirkel (ungefär som en bokcirkel) där var och en köper en manga i månaden och sen låter den gå runt?

 

Eller var ful och läs skannad manga på internet.

Förslag 1: Meeeeeeen det är ju så svårt att prioritera när man är en sådan person som jag som har svårt att bestämma sig. Men det blir väl prioritering i slutändan ändå.

 

Förslag 2: Neeej, nej. Jag är typen som själv vill äga alltihopa och ha det i hyllan. En del av själva nöjet är ju att samla.

 

Förslag 3: Buuu. Ner med skannat material på internet. :(

 

För övrigt. Är det någon som kan berätta något om serierna "Snow Drop", "Kill me, Kiss me" och "Rebirth" då jag själv aldrig hört talas om dem? Handling? Kritik?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...