Hoppa till innehåll
Anime.se

Full metal panic 3 !!


kredzell
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 92
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Nu börjas det igen, personer som aldrig dör, vänner eller fiender...känns igen. Trist dock. De två senaste avsnitten var rätt dåliga, jag börjar ogilla allt militärt s*itsnack mer och mer. Även fast det är en mecha-serie så gillade jag inte ettan pga av det, har aldrig varit ett fan av mecha.

Nästa avsnitt verkar vara bättre dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu börjas det igen, personer som aldrig dör, vänner eller fiender...känns igen. Trist dock. De två senaste avsnitten var rätt dåliga, jag börjar ogilla allt militärt s*itsnack mer och mer. Även fast det är en mecha-serie så gillade jag inte ettan pga av det, har aldrig varit ett fan av mecha.

Nästa avsnitt verkar vara bättre dock.

Mecha har väl inget med militärsnack att göra. Tvärtom är det ju häftigt hur de går in i minsta detalj på t.ex helikopterpiloters hjälmar, riktiga uttryck som FoF (Friend or Foe), Main Battle Tank, ECS missile (Engangement Control Station missile) osv används.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu börjas det igen, personer som aldrig dör, vänner eller fiender...känns igen. Trist dock. De två senaste avsnitten var rätt dåliga, jag börjar ogilla allt militärt s*itsnack mer och mer. Även fast det är en mecha-serie så gillade jag inte ettan pga av det, har aldrig varit ett fan av mecha.

Nästa avsnitt verkar vara bättre dock.

 

Sen kan man ju fråga sig vart logiken i att kolla på en mecha anime om man ogillar det ligger. :surprised:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu börjas det igen, personer som aldrig dör, vänner eller fiender...känns igen. Trist dock. De två senaste avsnitten var rätt dåliga, jag börjar ogilla allt militärt s*itsnack mer och mer. Även fast det är en mecha-serie så gillade jag inte ettan pga av det, har aldrig varit ett fan av mecha.

Nästa avsnitt verkar vara bättre dock.

 

Sen kan man ju fråga sig vart logiken i att kolla på en mecha anime om man ogillar det ligger. :surprised:

 

Om du sett första serien så skulle du veta att det inte är alltför mycket "döds-seriös" mecha i första serien. Allt måste heller inte vara logiskt...väljer jag att kolla på en serie vars huvudgenre jag inte är alltför intresserad av så gör jag det, oavsett vad du tycker. Gillar jag första säsongen och spin-offen kollar jag självfallet in andra, även fast jag i huvudsak inte gillar genren, förstår du?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
Avsnitt 5 var det bästa avsnittet hittils, grym biljaktsscen och jag garvade när Mellisa skulle skrika Rock 'n Roll. LOCK 'N LOLL

 

Hehe, jo, det lät för roligt :)

 

Såg nyss 6an också, mycket bra avsnitt det med. Fick en fin vändning, får se hur serien artar sig nu.

 

 

Frozty: Det blir minst 24 avsnitt såvitt jag vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fick en fin vändning, får se hur serien artar sig nu.

 

Mjo, även om jag misstänkt det ett tag. Ska bli intressant att se hur det blir.

 

 

 

En fråga när den "onda" killen kollar på något djurfilm (och antagligen onanerar) vad är det som precis är framför honom och sprattlar? Ett gosedjur eller vad? Tänkte först på Bonta-kun ^^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Avsnitt 5 var det bästa avsnittet hittils, grym biljaktsscen och jag garvade när Mellisa skulle skrika Rock 'n Roll. LOCK 'N LOLL

 

Hehe, jo, det lät för roligt :)

 

Såg nyss 6an också, mycket bra avsnitt det med. Fick en fin vändning, får se hur serien artar sig nu.

 

 

Frozty: Det blir minst 24 avsnitt såvitt jag vet.

 

 

ok, ojdå det var en god nyhet :P trodde typ att det skulle bli 13 ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fan jag har blivit förgiftad av gundam, jag kan inte njuta utav FMP som för :( .

Sitter hela tiden och undrar varför de inte har några coola horn, och var är Arcangel och freedom >:) .

 

... liksom... fan!

 

 

Hahaha håller med men sånt är livet... och det får man leva med =(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har klarat mig undan det... nästan iaf... mitt gundam beroende överträffar den nivån då man kan inte kan hålla tillbaka det längre varje söndag :D

sen övriga dagar så längtar man bara... men FMPTsr är en serie i sitt eget slag och jag lyckas ofta med att skippa föreställa mig strike freedom i den :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
Frågan är om den "onda killen" i Venom AS:en verkligen är skurken i serien. På något sätt känns det som att han kommer förvinna ur bilden snart. Istället verkar denna "Sensei" som nämns av de två scary-chicksen vara den riktiga ondingen.

Det är min teori i alla fall :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...