Hoppa till innehåll
Anime.se

Full metal panic 3 !!


kredzell
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 92
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

jo det var den ja mena ja :D men va bra då fixar ja promon så vet ja det :D

 

jag skulle säga att det är FMP2 då Full Metal Panic - Fumoffu

är mera som en spinn off till FMP än FMP2 .. så jag tycker FMP-second raid är fmp2 ..

 

och förtillfället finns det en PROMO ute plus att första svsnittet sändes den 13 juli och en subbad version av avsnittet bör dyka upp när som helst tycker jag ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag skulle säga att det är FMP2 då Full Metal Panic - Fumoffu

är mera som en spinn off till FMP än FMP2 .. så jag tycker FMP-second raid är fmp2 ..

:

 

Det är väl så? Fumoffu är en renodlad spinoff och inget annat? Ska bli intressant att se fortsättningen, slutet av första säsongen var lite otillfredsställande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo det var den ja mena ja :D men va bra då fixar ja promon så vet ja det :D

 

jag skulle säga att det är FMP2 då Full Metal Panic - Fumoffu

är mera som en spinn off till FMP än FMP2 .. så jag tycker FMP-second raid är fmp2 ..

Det är exakt så det är. Det är väl därför den heter just second raid...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag skulle säga att det är FMP2 då Full Metal Panic - Fumoffu

är mera som en spinn off till FMP än FMP2 .. så jag tycker FMP-second raid är fmp2 ..

:

 

Det är väl så? Fumoffu är en renodlad spinoff och inget annat? Ska bli intressant att se fortsättningen, slutet av första säsongen var lite otillfredsställande.

 

kan du ge en headup på hur serien slute i en spolier text? för jag har ingen aning och har tagit bort serien =/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och förtillfället finns det en PROMO ute plus att första svsnittet sändes den 13 juli och en subbad version av avsnittet bör dyka upp när som helst tycker jag :wink:

Det dröjer nog minst en vecka eller två innan en kvalitativ subbad version dyker upp. Den första episoden tar alltid längst tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måste säga att serien verkar bli riktigt skön. Första avsnitten gjorde mig lite besviken då det enbart var mecha, tråkig sådan.

Fast andra avsnitten var helt klart bättre. Kul att de vågar visa naket och blodiga scener, hoppas det fortsätter.

 

Jag gillar tvillingarna, synd bara att de bästa karaktärerna ska vara på "fel" sida :P Men vi får se.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar tvillingarna, synd bara att de bästa karaktärerna ska vara på "fel" sida :P Men vi får se.

 

De har potential att byta sida (de går till den sidan med mest pengar?) för de gillar inte deras uppdragsgivare och de har blivit hotade till livet av en annan "bad guy"

 

hon e på rätt sida

 

Haha, Tror Sagara har mer problem med henne än med sina fiender ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Får man egentligen reda på något av betydelse för historien i Fumoffu? Jag funderar på att hoppa över att se den om den inte berättar något mer om Whispered osv eftersom jag inte känner för att se en serie med typ bara pinsamma händelser osv :P

 

(Hm, första posten på forumet :D)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Får man egentligen reda på något av betydelse för historien i Fumoffu? Jag funderar på att hoppa över att se den om den inte berättar något mer om Whispered osv eftersom jag inte känner för att se en serie med typ bara pinsamma händelser osv :P

 

Välkommen till forumet Steen

 

I Fumoffu? får man inte reda på något som tillför serien något, fast det är en underbar OAV som alla borde se om man gillar Full Metal Panic :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tackar :P

 

Jo, men det känns ganska segt med så många avsnitt och bara sådant.. Fast förhållandena mellan olika personer i serien kanske förändras så mycket att karaktärerna behandlar varandra helt olika till skillnad från i slutet av FMP?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tackar :P

 

Jo, men det känns ganska segt med så många avsnitt och bara sådant.. Fast förhållandena mellan olika personer i serien kanske förändras så mycket att karaktärerna behandlar varandra helt olika till skillnad från i slutet av FMP?

 

Nej, tyvärr inte :)

 

Fumoffu är en "spin-off" till FMP, och är bara massa avsnitt från tiden när Sagara är och "beskyddar" Chidori på skolan. Passar in någontans i mitten av första serien(eller kanske var som helst, hände trots inget som förändrade läget i slutet).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...