Hoppa till innehåll
Anime.se

Full metal panic 3 !!


kredzell
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 92
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

  • 2 weeks later...
Bästa avsnittet hittils, grymt spännande avsnitt med många vändningar. Chidori är så grymt cool, hon lyckas överlista en lönnmördare som ingen har lyckats besegra (inte ens Mellisa) med en elpistol! Respekt! Lite synd att en av tvillingarna dog men thats life, nu kanske vi får se den andra systern lite mer. Hoppas verkligen inte att hon dör.

 

Och Testarossa Theresa brorsa är den onda killen :|. Need more episodes... now....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bästa avsnittet hittils, grymt spännande avsnitt med många vändningar. Chidori är så grymt cool, hon lyckas överlista en lönnmördare som ingen har lyckats besegra (inte ens Mellisa) med en elpistol! Respekt! Lite synd att en av tvillingarna dog men thats life, nu kanske vi får se den andra systern lite mer. Hoppas verkligen inte att hon dör.

 

Och Testarossa Theresa brorsa är den onda killen :|. Need more episodes... now....

 

jo det var verkligen bra ! dock tycker jag chidori börja bli lite physkisk

eller dylikt hehe men hon lugna väl ner sig till slut :) ..sen undrar jag vem det är som är hennes nya livakt för personen hade ju mask som man ser är sönder i slutet och man ser personens riktiga ansikte under ..sen var ju dom där ARM-SLAVEN så fräcka hehe :) ..hoppas man får se mer av dom ..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det lär man få, men undrar hur dem ska hinna avsluta serien... ja menar den är ju bara 13 avsnitt lång :(

 

så är det ju alltid tycker jag, alltid i sista avsnitten (dom två sista) undrar jag alltid hur tusan dom ska kunna avsluta smörjan som dom kommit in på :)

 

så det går nog vägen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo, det e sant

 

men jag hade hoppats på att dem skulle försöka förklara lite mer om whispered, black technology och hela köret, men det verkar inte som dem tänker det i denna serien...

 

Själv tycker jag att än så länge är det nåt som fattas, som fanns med i den första serien, som gör att jag tycker den ska vara riktigt grym.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv tycker jag att än så länge är det nåt som fattas, som fanns med i den första serien, som gör att jag tycker den ska vara riktigt grym.

 

Jag tycker precis tvärtom. TSR känns mer seriöst gjord och speglar känslor på ett intensivare sätt. Ep 9 var ett bra exempel på det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gillade slutet på 10an, allt går precis som jag vill ;)

 

Mycket bra uppföljare hitills, jag hoppas bara att de får till ett bra slut, och inte något halvdant(eller i värsta fall samma slut som i första serien).

 

 

jo avsnitt 10 var bra .. äntligen har souske liksom fått för sig att äntligen tänka på varför han är med i mithril och liksom inte är en vanlig "skolkille" och allt det där ..

 

ända jag är rädd för är som sagt om dom gör ett dåligt slut på serien

men den bör sluta bra tror jag :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gillade slutet på 10an, allt går precis som jag vill ;)

 

Mycket bra uppföljare hitills, jag hoppas bara att de får till ett bra slut, och inte något halvdant(eller i värsta fall samma slut som i första serien).

 

 

jo avsnitt 10 var bra .. äntligen har souske liksom fått för sig att äntligen tänka på varför han är med i mithril och liksom inte är en vanlig "skolkille" och allt det där ..

 

ända jag är rädd för är som sagt om dom gör ett dåligt slut på serien

men den bör sluta bra tror jag :)

 

Tycker själv att 13 avsnitt är för lite, trodde på 24 asvnitt fram tills för någon timme sedan :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gillade slutet på 10an, allt går precis som jag vill ;)

 

Mycket bra uppföljare hitills, jag hoppas bara att de får till ett bra slut, och inte något halvdant(eller i värsta fall samma slut som i första serien).

 

 

jo avsnitt 10 var bra .. äntligen har souske liksom fått för sig att äntligen tänka på varför han är med i mithril och liksom inte är en vanlig "skolkille" och allt det där ..

 

ända jag är rädd för är som sagt om dom gör ett dåligt slut på serien

men den bör sluta bra tror jag :)

 

Tycker själv att 13 avsnitt är för lite, trodde på 24 asvnitt fram tills för någon timme sedan :(

 

mjo håller med att 13 avsnitt är lite smått ..24-26 hade varit bättre helt klart .. men men vi får väl tacka för dom här 13avsnitten helt enkelt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag försöker att bortse från de senaste inläggen här eftersom jag inte sett de 2 senaste avsnitten än, men jag anser att TSR är precis det som FMP borde ha varit och lite till, men även den perfekta uppföljaren.

 

De dem har gjort är att ha gjort allt så mkt mer seriöst, men samtidigt behållt den sköna humorn, vilket är helt underbart.

 

Jag tror stenhårt på den här serien, och hoppas som de flesta andra här att det blir mer än 13 avsnitt, vilket jag tror att den kommer att bli med tanke på att det är en TV-serie och FMP är allmänt väldigt populär.

 

Peace

 

ElgeN

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänkte bara fråga om jag är ensam om att se alla easter eggs i serien? :D

 

T.ex. avsnittet när Sosuke ska klippa sig. Kolla riktigt noga vilka som står utanför butiken när Chidori klappar till honom med tidningen. Om jag inte ser fel så är det 3 karaktärer från Death Note. Den blonda killen och tjejen står vid ingången och L cyklar förbi.

 

sosuke2wq.th.jpg

 

Andra är..... Senaste avsnittet. Kolla bak på vanen. Vad ser ni för nummer på registreringsskylten? :) (1337) Tycker att det inte kan vara en slump. ;)

 

van9xh.th.jpg

 

Om det är någon som sett något mer så vore jag glad att veta. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

helt underbart avsnitt... ska bli spännande hur dem ska lyckas avsluta serien i nästa avsnitt...

 

kan föreställa mig Sagara komma in i sista sekunden med Arbalest och rädda alla... men kommer inte på nåt bra sett att få in Chidori i bilden bara :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

helt underbart avsnitt... ska bli spännande hur dem ska lyckas avsluta serien i nästa avsnitt...

 

kan föreställa mig Sagara komma in i sista sekunden med Arbalest och rädda alla... men kommer inte på nåt bra sett att få in Chidori i bilden bara :(

 

Vem vet?

Vem var det som var och bråkade mitt i natten på kontoret där. ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såg tolfte avsnittet igår, mäktigt bra!

 

Fick rysningar när Sagara såg Gauron liggandes där med en galen blick!

 

Pff. Bara jag som suckade? :) Tyckte det var drygt att de drog in honom än en gång. Slutade dock bra.

 

 

haha mja jag gjorde det med ..jag tänkte fan ska han liksom komma och leka galen nu med men som tur slutade ju hans lilla upptåg ganska snabbt ;)

 

nästa avsnitt förvänta jag mig nonstop mecha action med venom . och amalbam excution styrkan och mithril mohohhooh ..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...