Hoppa till innehåll
Anime.se

XB360 - Priset är satt


Skatan Milla
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag är lite konfunderad vad skillnaden mellan standard- och deluxeutförandena är. Nåja.

Den billigare versionen innehåller: (förutom basenhet)

 

* En st handkontroll (icke sladdlös)

* Standardkablar för både ljud och bild

* Xbox Live Silver-medlemskap

 

medan den dyrare innehåller:

 

* Sladdlös handkontroll

* 20GB stor hårddisk

* Ett headset

* Komponent-kablage för både ljud och bild

* En Ethernet-kabel

* En fjärrkontroll

* Xbox Live Silver-medlemskap

 

Taget från GAMEcore.se. Jag har för mig att Microsoft sa att trådlöst skulle bli standard för kontrollen. Meh.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är lite konfunderad över hur det kommer bli att köra utan hårddisk när flera spelutvecklare säkert har utvecklat med den i åtanke...

 

annars är det ju bara att köpa en intern hårdisk separat från konsollen.

Klart problemet går att lösa, men frågan är hur mycket problem det kommer bli, och alla orkar dessutom inte fixa en till hårddisk.. och majoriteten vet nog inte ens hur man gör.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är lite konfunderad över hur det kommer bli att köra utan hårddisk när flera spelutvecklare säkert har utvecklat med den i åtanke...

 

Det beror på, vi får ju hoppas att MS varit smarta nog att bara ha ett API för att skrivning/läsning, och sen låta boxen själv upptäcka om den har HD eller ej.

 

Jag tror inte heller folk är så villiga att köpa en HD och installera själva, det känns som om garantin ryker då, och iaf på rev 1 skulle jag vilja ha så mycket garanti som möjligt =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är lite konfunderad över hur det kommer bli att köra utan hårddisk när flera spelutvecklare säkert har utvecklat med den i åtanke...

 

annars är det ju bara att köpa en intern hårdisk separat från konsollen.

 

Finns inget som säger att det blir lika lätt att sätta in en ny hårddisk i xb360 som i vanliga xb. Dessutom så finns det förmodligen ej plats på insidan av den för en extradisk... den har väl så att man kör fast den på baksidan på nåt sätt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...