Hoppa till innehåll
Anime.se

Gratis zelda manga!


KinoZ
 Share

Rekommenderade inlägg

För dom som inte visste det så kan man få tillgång till riktigt skön och vältäcknad Gratis Zelda manga baserade på:


  • ----The Legend of zelda:ocarina of time (Complett)
     
    ----The Legend of zelda: Majoras mask (Complett)
     
    ----The Legend of zelda: Oracle of seasons (Complett)
     
    ----The Legend of zelda: Oracle of ages
    (inte fullständigt översatt en. Men översätts just nu med rask fart)

 

För att få tag på mangan gå in på följande länk: http://www.zeldanodensetsu.com/ klicka på menyn högst upp på rutan och gå till manga och klicka på vilken serie du vill ladda ner sen ser man massa bilder med varje kapitel på som man bara klickar på för att börja ner laddningen lycka till ;) En riktigt höjdare!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack för tipset! Har tankat ner de 5 första kapitlena till vårt skolnätverk (he he). De var riktigt bra. Fast det kan ju vara det att jag är ett hängivet zelda fan som fick mig att gilla dem. Jag köpte gamecube enbart för windwaker.... och metroid prime...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack för tipset! Har tankat ner de 5 första kapitlena till vårt skolnätverk (he he). De var riktigt bra. Fast det kan ju vara det att jag är ett hängivet zelda fan som fick mig att gilla dem. Jag köpte gamecube enbart för windwaker.... och metroid prime...

 

Köpte?, det var mer en fråga om att få.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag först såg tråden trodde jag att det var i tidnings eller pocketformat man skulle få den. Men på datorn är inte lika roligt, inte alls om du frågar mig. Har ingen något bra tips på vart man kan skaffa gratis manga utan att sitta och läsa det framför en skärm?

 

Hur som helst så är Zelda mangan ganska okej, inget mästerverk men bra ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
  • 5 months later...
Hålll er on-topic, om ni vill tramsa så kan ni hålla er till Lekparken.

 

*rensat tråden*

Du som moderator är väl medveten om att den där sidan innehåller piratkopierad mjukvara?

Precis. Om något. För övrigt känns som den här tråden håller på att tappa grepppet om sig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...