Hoppa till innehåll
Anime.se

Gissa spelet

docster
 Share

Rekommenderade inlägg

Nu säger jag det...

...

Icewind Dale >>>2<<<

Det var så enkelt så något annat än ett 100% rätt svar är icke acceptabelt, som jag skrev en bit upp. Det är relativt stor skillnad i grafik på dom två med så det ska inte ha varit svårt att se.

Nu får Aoz bollen som belöning för att han lyssnar på Yousei Teikoku - Gothic Lolita Propaganda. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu var det ett bra tag sen jag spelade några Icewind Dale spel men skillnaden i grafik mellan ID 1 och 2 är väl ungefär samma som mellan BG 1 och 2 vill jag minnas, och den är rätt rejäl.

Sen om nu karaktärsporträtten är demsamma i ID spelen så är det helt enkelt för att ID är det spelet som fokuser mer på striderna och den biten. BG däremot ändrade alla sina karaktärsporträtt i 2an (även på karaktärerna från 1an), och är också det spelet som fokuserar framför allt på storyn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu säger jag det...

...

Icewind Dale >>>2<<<

Det var så enkelt så något annat än ett 100% rätt svar är icke acceptabelt, som jag skrev en bit upp. Det är relativt stor skillnad i grafik på dom två med så det ska inte ha varit svårt att se.

Nu får Aoz bollen som belöning för att han lyssnar på Yousei Teikoku - Gothic Lolita Propaganda. :)

:]

61xktg0.png

En riktig klassiker IMO.

Fast svårt att få tag i nu :(, tom svårt att få tag i vettiga bilder :P

Edit: En ny Bild, borde göra det lite lättare ;)

5x66x3d.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter