Tsukasa-san Skrivet augusti 25, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2007 Metal Slug Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet augusti 25, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2007 Ah Metal Slug 3 men det är rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet augusti 25, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2007 Det var svårt att välja men tillslut valde jag den här: Körde det här mycket när jag var liten. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet augusti 25, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2007 Åååååh det! Det körde jag och min bror skitmycket med i yngre dar. Men kan bara inte komma på vad det heter. (För övrigt haxxar Mobygames länken så man får kopiera länkadressen till ett nytt fönster) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet augusti 26, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2007 Spelet är Ignition, men eftersom JockeII i alla fall kände igen spelet så kan han få posta nästa bild så blir alla nöjda. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet augusti 26, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2007 Ignition är det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet augusti 27, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 Ger du mig besväret Lizzi. :< Tar en enkel en, ett ack så bra spel: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet augusti 27, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 Um, Icewind dale? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet augusti 27, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 Icke. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 27, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 Roger Pontares vallfärd mot Jokkmokk - The Game Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet augusti 27, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 Den är så enkel så jag släpper den inte förrän jag fått ett 100 % korrekt svar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet augusti 27, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 Med risk för att bli utskrattad chansar jag på första NWN... typ... på något vänster. =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet augusti 27, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 Baldurs Gate 2 kanske... :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet augusti 27, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 Ni är alla så nära, men ändå ack så långt borta. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet augusti 27, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 Planescape Torment? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet augusti 28, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2007 Nu drar vi oss längre bort här. :P Så, med denna bilden kan ni det garanterat, UI't går inte att ta miste på: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 28, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2007 tycker fortfarande det ser ut som Icewind dale / baldurs gate Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet augusti 28, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2007 Nu säger jag det... ... Icewind Dale >>>2<<< Det var så enkelt så något annat än ett 100% rätt svar är icke acceptabelt, som jag skrev en bit upp. Det är relativt stor skillnad i grafik på dom två med så det ska inte ha varit svårt att se. Nu får Aoz bollen som belöning för att han lyssnar på Yousei Teikoku - Gothic Lolita Propaganda. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 28, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2007 är ingen skillnad på grafiken typ... TOM karaktärsbilderna e samma -.- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet augusti 28, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2007 Nu var det ett bra tag sen jag spelade några Icewind Dale spel men skillnaden i grafik mellan ID 1 och 2 är väl ungefär samma som mellan BG 1 och 2 vill jag minnas, och den är rätt rejäl. Sen om nu karaktärsporträtten är demsamma i ID spelen så är det helt enkelt för att ID är det spelet som fokuser mer på striderna och den biten. BG däremot ändrade alla sina karaktärsporträtt i 2an (även på karaktärerna från 1an), och är också det spelet som fokuserar framför allt på storyn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet augusti 28, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2007 Nu säger jag det... ... Icewind Dale >>>2<<< Det var så enkelt så något annat än ett 100% rätt svar är icke acceptabelt, som jag skrev en bit upp. Det är relativt stor skillnad i grafik på dom två med så det ska inte ha varit svårt att se. Nu får Aoz bollen som belöning för att han lyssnar på Yousei Teikoku - Gothic Lolita Propaganda. :) :] En riktig klassiker IMO. Fast svårt att få tag i nu :(, tom svårt att få tag i vettiga bilder :P Edit: En ny Bild, borde göra det lite lättare ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet augusti 29, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2007 LBA2 :D Little Big Adventure då. <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet augusti 29, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2007 LBA2 :D Little Big Adventure då. <3 Japp :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet augusti 31, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2007 Pipiru Piru Piru Pipiru Pi ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet september 1, 2007 Anmäl Share Skrivet september 1, 2007 Commandos 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg