Hoppa till innehåll
Anime.se

Gissa spelet


docster
 Share

Rekommenderade inlägg

Så jag bör alltså inte köpa spelet? När jag nu tänkt göra det.

Men kan hålla med, hittar ofta snygg artwork men är spelet i fråga dåligt eller alternativt om man inte ens spelat det så känns det lite sådär att leta fram snygga bilder och så vidare.

 

 

Best game evah:

VpNeGionP.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så jag bör alltså inte köpa spelet?

Det har väl inte mycket till story direkt, utan är helt enkelt pangpangpang med ett snitt på typ 6/10 i betyg, men jag köper det lätt när det gått ner i pris bara för Alicia!

 

Missade visst att du skrev att du övervägt att köpa. Läste att du hade köpt det. Inte för att det spelar roll.

 

Go Tsukasa!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Liek Condemned?

 

Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel Fel

 

Edit: Visste du förresten att du hade fel? :|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

IBTGOAC (In Before Timotei Guesses On Assassin's Creed)

 

Ser bekant ut fast jag är inte säker alls. Skulle kunna vara Resident Evil, 1 eller 2. Minns inte i vilket av dom som det är en karaktär som låtas vara två personer, när det egentligen bara är han som klär ut sig till sin syster. Det stället påminner mig i alla fall lite om herrgården som han bodde i. Fast jag kan mycket väl vara helt ute och segla.

 

Suck på att det var The Thing, helt seriöst så funderade jag på om det kunde vara det. Har klarat hela spelet till Xbox och är ett fan av filmen. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

IBTGOAC (In Before Timotei Guesses On Assassin's Creed)

 

Ser bekant ut fast jag är inte säker alls. Skulle kunna vara Resident Evil, 1 eller 2. Minns inte i vilket av dom som det är en karaktär som låtas vara två personer, när det egentligen bara är han som klär ut sig till sin syster. Det stället påminner mig i alla fall lite om herrgården som han bodde i. Fast jag kan mycket väl vara helt ute och segla.

 

Suck på att det var The Thing, helt seriöst så funderade jag på om det kunde vara det. Har klarat hela spelet till Xbox och är ett fan av filmen. :sleep:

 

skulle nog inte segla om jag var du. XD

 

EDIT: The Thing filmen är grymt bra. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...