Hoppa till innehåll
Anime.se

Gissa spelet


docster
 Share

Rekommenderade inlägg

hoshigami ruining blue earth

är det verkligen så dåligt som ign får det att verka? Är nämligen väldigt intresserad av jtrpg.

 

(googlade av ren desperation på rap gauge, och det kom upp två länkar :D )

Hurvida det är dåligt eller ej har jag ingen koll på men jag ska köpa remaken till DS (som faktiskt är på bilden för att vara petig) Hosigami Remix. Remaken skall tydligen vara förbättrad på flera ställen men fortfarande bara vara sådär, Luminous Arc har ju också fått halvdan kritik av ett par sidor men det gillade jag välfigt mycket ändå så det kan knappast vara något hinder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju helt klart (hoppas jag) ett PSP spel, kan man få en ledtråd om utvecklare?

 

tyvärr inte, för detta är det enda psp-spelet dem släppt, kan säga att det är ett trpg och japan/US release only (så vitt jag förstått). Ger en avgörande ledtråd ikväll om jag kommer ihåg annars imorrn.

 

phHilFzZz.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jeanne d'Arc, fan att jag inte visste det då jag har spelat 80% av level5s spel, trode dock att det var i 2D så det är väl det det ligger i. Om jag har fel nu så får du ignorera det jag skrev :P

 

Jo helt rätt, för det finns väl inte så många fler kända oskulder från frankrike, väl?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo helt rätt, för det finns väl inte så många fler kända oskulder från frankrike, väl?

Inga riktigt så kända vad jag vet. Nåja lämnar flamman till någon annan då jag inte orkar lägga upp en ny just nu (dock så gör jag det om ingen hunnit före tills imorgon eftermiddag).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...