Hoppa till innehåll
Anime.se

Gissa spelet


docster
 Share

Rekommenderade inlägg

City Hunter. Det syns ju på kläderna. Och på vrålståndet.

 

Mokkori-mokkori!

 

Givetvis. Sedan hade jag skrivit irokkom som filnamn villket blir mokkori baklänges, fast det skulle väl ingen annan än du fatta något av. Stackars människor vad de har missat... men de ska få se... de ska alla få se!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Givetvis. Sedan hade jag skrivit irokkom som filnamn villket blir mokkori baklänges, fast det skulle väl ingen annan än du fatta något av. Stackars människor vad de har missat... men de ska få se... de ska alla få se!

 

Verkar som någon har hittat sig en ny favorit i animéuniversumet. Kanske det blir min nästa 80-tals serie efter jag är klar med Hokuto no Ken... :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lite ledtrådar kanske skulle sitta på sin plats då jag knappast tror att en annan bild skulle beskriva spelet bättre.

 

1. Spelet har något gemensamt med Silent Hill när det kommer till dina öron.

2. Spelet hade två olika namn i USA och Japan.

3. Den där blåa slime-klumpen har något att göra med namnet i en utav utgåvorna, i den andra har det något att göra med katten toms ärkerival.

4. Som sagt är det till SNES.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...