Hoppa till innehåll
Anime.se

Inaktiva presentationer


Herid Fel
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 4 weeks later...

Hejsan!
Jag är en kille som nyss fyllt 20 år. 
Brukar inte gå med på Svenska forum då jag föredrar att prata/skriva på engelska. Men av vad jag har sett än så värkar det som att folk är mogna runt om här. Till skillnad från dom flesta Svenska forum.

Jag håller mig uppdaterad på Naruto i både Mangan och Animen. 
Har även precis kollat färdigt på Angel Beats vilket jag måste säga var en av de bästa animes jag sett. 

Manly tears were shred. 

Jag är också en gamer. 
Håller mig för det mesta till PC men spelar även PS3, Xbox 360 och Wii U. 
Favorit spel är League of Legends och DayZ. 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

A fellow Angel Beats fan <3 LOTS OF MANLY TEARS ARE SHED EVERYDAY BECAUSE OF THAT ANIME!! (+ a few female tears aswell)

Ja... Välkommen hit, till vår virtuella fristad och samlingsplats :D en del nya och en del gamlingar här, bara o slänga förbi ett meddelande om du vill snacka om något :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm... Tittar för det mesta på romantiska komedier, såsom till exempel fruits basket, Spice and wolf och Tora Dora, men gillar även magi serier såsom Fairy Tail och full metal alchemist :D 

Spel däremot, jag spelar allt möjligt ^^ För det mesta så är det rts spel, favoriterna där är command and conquer och warcraft 3, sen så är det moba och mmorpg spel som lol och wow med, självklart retro spel med och dessutom även fps spel och minecraft :D kan inte korta ner det mer än så, spelar liksom för jäkla många spel xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Tjoflöjt en kille här på 25 år från Karlstad som älskar gaming och anime kultur och just nu läser på Karlstads Universitet för att bli Engelsklärare för att senare kunna få drömmen uppfylld så att man blir lärare i Japan(Osaka) studerar också Japanska på sidan om som en hobby ヽ(*・ω・)ノ

 

Intresset för Anime och manga började när jag var 11 år när kusinen lånade ut sin utgåva av One Piece vol.1 och Berserk vol.1 (ganska brutal för en 11 årig hehe) sedan var jag hooked.

Mina absoluta favoriter inom Anime/manga är : Usagi Drop, Berserk,One Piece, Durarara!!, Beck, Monster, Nana, Steins;Gate och GTO.

 

På spel fronten just nu är det inte mycket som händer förutom lite torrspelandes i Starcraft 2 sjukt mycket plugg så har inte tid för det, måste ju spara tiden för anime ^^.

Är det något mer så skicka ett PM eller nå.

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Hej.

 

Är 21 år gammal från mitten i Skåneland.

Är väldigt intresserad utav Anime/Japan/Tv/Dator-spel, har även sysslat med saker som att spela brädspel och kortspel som Magic the Gathering innan.

Jag är en kortfattad och tystlåten person.

 

Har varit i Japan på semester innan, och planerar även att åka ditt igen någon gång när man har möjligheten igen.

 

Jag tittar på nästan på all typ utav anime, men föredrar mest anime's från 90-talet då dessa tilltalar mig allra mest.

Tittar inte på så mycket anime som jag gjorde en gång i tiden, men händer att man tittar på någon serie någon gång.

 

Några typer utav Anime's jag gillar är bland annat.

 

Legend of the Galactic Heroes.(Absoluta favoriten)

Neon Genesis Evangelion.

Ghost in the Shell.

Lupin the Third.

Lucky Star.

Slayers.

FLCL.

etc.

 

Typer utav spel jag gillar är bland annat. RPG/JRPG, fightingspel, SHMUP's, MMORPG's. För tillfället spelar jag mest Dota 2 och något MMORPG.

 

Varför har jag registrerat mig här?

Är egentligen inte som fattar mig på/gillar "community's" så mycket, men tänkte testa på och se om man kan hitta intressanta personer här.

 

Fråga gärna på om ni undrar något.

 

Tack och hej!

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag heter Mikael. Kommer ifrån Norrtälje ursprungligen , men flyttade sedan till Stockholm för studier.
Är nu bosatt i Hiroshima , Japan. Där jag bor tillsammans med min fru. Jag arbetar som piano,Svenska och Engelska lärare här.
Bland mina intressen kommer givetvis språk och musik först, men jag gillar också att läsa manga, fotografera och ta bilen på upptäcktsfärd här i Japan. Har bara bott här i lite mera än 2 år nu. Det finns så mycket att upptäcka.
Bland anime träsket gillar jag nog bäst Cowboy bebop, Dr slump.
Just nu tittar jag på Shinya shokudou.
Favorit manga är för tillfället 俺はまだ本気出してないだけ
 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...