Saya Skrivet juni 1, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2007 Var visserligen svårt att missa titeln när den hamnar direkt ovanför bilden, men jaja. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 1, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2007 Ser ut som Nya århundradets Evangelion: Järnflickvännen 2, alternativt kallad Angelic Days på ameriengelska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juni 1, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2007 Ser ut som Nya århundradets Evangelion: Järnflickvännen 2, alternativt kallad Angelic Days på ameriengelska. Jao. Volym 3, kapitel 3. Rekommenderad läsning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 1, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 1, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2007 heter den inte bara girlfriend? eller tänker jag på en annan serie? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 1, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2007 Nepp, du tänker inte fel, Girl Friend är rätt! (Det ska visst skrivas isär, för att det inte riktigt handlar om "regelrätta flickvänner". Eller något annat fånigt.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 1, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 10, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 16, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 17, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2007 ingen som har läst den!? "Mangan är baserad på en online fantasy novell av en studen med grymt mycket fritid", för att citera en hemsida (översatt till svenska då, fast är iofs inget citat längre då...). hur som helst så skulle ja ge allt smör i småland för att få reda på hemsidan till den novellen. lite svårt dock, då den antagligen, högst sannolikt, är skriven av en koreansk eller japansk student, och då givetvis på respektive språk :S kommer antagligen en bild till ikväll. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 18, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2007 nu e jag verkligen besviken titeln står till och med i en av bilderna :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 21, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2007 titeln finns alltså med i en av pratbubblorna, och ingen ens gissar, då ger jag en ledtråd till alltså. Titeln är två bokstäver. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 21, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2007 Kan det vara "so"? Nej nej! En chans till..Är det We? Inte det?..Vad sägs om Go? Eller Be? Det måste vara Be! Ja okej då vi kör väl på ID :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 21, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2007 bra Id it is. att ingen har gett sig in på denna underbara fantasy. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 21, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2007 bra Id it is. att ingen har gett sig in på denna underbara fantasy. Kände faktiskt inte till den.. Däremot har jag hört talas om en Id_entity men kanske inte är samma? Ny: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet juni 22, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2007 +anima? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 22, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2007 Kände faktiskt inte till den.. Däremot har jag hört talas om en Id_entity men kanske inte är samma? nepp inte samma. f.ö. utvecklar sig +anima något och blir mkt bättre? har läst ca 1-2 volymer och blev inte märkbart imponerad... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 22, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2007 +anima? Du har så rätt! ^^ f.ö. utvecklar sig +anima något och blir mkt bättre? har läst ca 1-2 volymer och blev inte märkbart imponerad... Har inte kommit mycket längre själv så har inget svar på det. ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet juni 22, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2007 +anima är väldigt söt, men det verkade ju inte hända så mycket i den.... Nåväl, nästa bild kommer här: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet juni 26, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2007 Verkar som det behövs ytterligare en bild: [ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 8, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2007 ny bild/manga, alternativt ny ledtråd? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet juli 10, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2007 Ledsen att det tog lite tid med en ny bild, jag tänkte även ge en liten ledtråd: Mangan i fråga är en sk "one shot" (kom inte på det svenska ordet...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 10, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2007 Vettefan vad det är, men jag känner igen stilen som fasen. Måste ha läst något av samma tecknare. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet juli 10, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2007 Emerald ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juli 10, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2007 Det 'är samma som gör blade of the imortal , det måste det vara. Jag tror fan jag läst den... grrr Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg