Hoppa till innehåll
Anime.se

Ny TV-kanal med animesändningar.


Mellow
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag bläddrade mellan kanaler när jag åt frukost, jag tog mig en tur till BigTV och då dem fortfarande inte börjat med normala sändningar så kollade jag på den en stund för att se förhandsvisningarna. Och vet ni vad? Orsaken till att jag skriver detta är att jag först hörde introt till Love Hina och en nanosekund efter det så såg man en massa klipp från serien varpå någon i bakgrunden snackade om att dem kommer visa anime.

 

Efter detta är jag väldigt säker på att dem kommer visa bl.a just Love Hina, visst för att den inte hör till mina favoritserier men jag tänker ändå passa på att se den, man måste ju bredda sitt område ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Efter detta är jag väldigt säker på att dem kommer visa bl.a just Love Hina, visst för att den inte hör till mina favoritserier men jag tänker ändå passa på att se den, man måste ju bredda sitt område ;)

Nog för att jag inte kommer kunna se det, men jag hoppas att de inte använder samma textning som på kommande DVD:n. (För i åtminstone på DVD:n som följde med senaste numret av Manga Mania tyckte jag den var kass. De verkar ha utgått från engelskt tal i sin översättning)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför inte? Då har man ju två val - Antingen att se dubben på TV eller köpa DVD:erna.

 

Visserligen men nutida svensk dubb är inte alltid den bästa. Det finns undantag det tycker jag men det mesta av svensk dubbning jag hört brukar inte låta vidare fint :| Och man kanske inte har råd eller så vill man kanske spendera sina pengar på annat och.. Hm, det blir en viss dubbelmoral här men det är svårt att förklara :P

 

Men självklart är jag mycket tacksam att tv visar anime överhuvudtaget! Vare sig det är dubbat eller inte, så länge jag förstår vad som sägs så är jag nöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...