Rich Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 Tänkte bara önska eder alla en riktigt god jul. :) Allt för att liva upp julstämningen som enligt mig är en av de mysigaste tiderna på året! Hoppas tomten är snäll för er (och mig) i år. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 Detsamma! Själv ska man till Småland och fira med släkten! Woho julmat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet december 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 Julmaten är nästan bättre än klapparna. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 Julmaten är nästan bättre än klapparna. :) Ja faktiskt! Har bara önskat mig ett par mjukisbyxor lol... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 Julmaten är nästan bättre än klapparna. :)Att tycka att det är roligare att ge än att ta är ett tecken på att man börjar bli vuxen! :P Detsamma! Själv ska man till Småland och fira med släkten! Woho julmat!Blir det äkta smålänsk Ostkaka till efterrätt, tro? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 Blir det äkta smålänsk Ostkaka till efterrätt, tro? Bah vilka fördomar vi har här då ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dapus Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 Julmaten är nästan bättre än klapparna. :)Att tycka att det är roligare att ge än att ta är ett tecken på att man börjar bli vuxen! :P Då börjar jag inte bli vuxen på långa vägar, men jag är ju iofs bara 14 Detsamma! Själv ska man till Småland och fira med släkten! Woho julmat!Blir det äkta smålänsk Ostkaka till efterrätt, tro? Vi åker till småland varje sommar och äter frödinge ostkaka, en sån där på 2 kg som är mycket godare Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 Blir det äkta smålänsk Ostkaka till efterrätt, tro? Bah vilka fördomar vi har här då ;) Fördomar och fördomar, ostkaka är jättesmarrigt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 Blir det äkta smålänsk Ostkaka till efterrätt, tro? Bah vilka fördomar vi har här då ;) Fördomar och fördomar, ostkaka är jättesmarrigt! Well, "ostkakan ska inte vara på bordet när det är jul" (gammalt småländsk ordspråk) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 Som smålänning kan jag intyga att ostkaka inte hör hemma på julbordet. Däremot kan den ätas när som helst annars på året. Ostkaka, grädde och sylt är en trolsk kombination... Helt klart i klass med kroppkakor, och sådana går väl för övrigt an att servera på ett julbord? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 God jul! drar ännu mer in i landet, inge dator då, förvänta er att jag är borta till typ annandag jul ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 go jul, go jul! själv ska jag ingenstans.. ska stanna hemma och ha filmkväll med min familj och massera min mors fötter.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 God Jul! Själv skall jag jobba på jul, diska hela jul.. Jaja, bra betalt om inte annat. Jul känns inte lika heligt längre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet december 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 Julmaten är nästan bättre än klapparna. :)Att tycka att det är roligare att ge än att ta är ett tecken på att man börjar bli vuxen! :P Detsamma! Själv ska man till Småland och fira med släkten! Woho julmat!Blir det äkta smålänsk Ostkaka till efterrätt, tro?Jag och farsan planerar hej vilt inför köpet av en digitalkamera till syrran. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
karolina- Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 Gott hjul o God nytt får! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 God jul. Kan med 'ingen' glädje säga att jag inte fått någon julstämning i år. Snön är det enda tecknet. Julstämningen kommer väl den 22a när jag åker ner till morsan min som är ca 60 mil härifrån. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 And btw. Meri Kirimasu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 Ja God Jul allihop ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 God jul allihop Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 God jul allesammans. Attans, jag måste komma på någonting att önska mig till jul, har redan fått det främsta jag önskade mig i födelsedagspresent :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demian Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 God Jul alla! För mig känns julen inte alls viktig längre. Har alltid älskat den. I alla år har jag julpyntat och gjort fint. Men iår har jag inte ens en ljusstake i fönstret. Det är väl bara ett teckan på att min livsglöd, sakta men säkert, försvinner. :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dapus Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 vår familj har inte julpyntat något :(. fan nu ska jag ta initiativet och göra det! EDIT: GOD JUL! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 God Jul allihop. ;3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 Merry X-mas! För min del så stannar jag hemma med familjen och firar jul i år! Jag hör till den skara som älskar julen och allt vad det innebär ^^ Det är så mysigt X3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet december 19, 2005 Anmäl Share Skrivet december 19, 2005 god jul och gott nytt år. jag kommer jobba på som vanligt och kommer inte va ledig något direkt i jul och nyårs helgerna. iofs firar jag inte direkt jul heller.. men det är en bra tidpunkt att få/ta ledigt på..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg