Hoppa till innehåll
Anime.se

Animeköp


kakan
 Share

Rekommenderade inlägg

Hon heter Aoko Aozaki och är från Tsukihime (hon nämns dock i Kara no Kyoukai), hon är även med i Melty Blood Act Cadenza. Den svarthåriga tjejen ovanför med kniven är huvudpersonen i Kara no Kyoukai och heter Shiki Ryougi.

 

Edit: Blandade ihop det lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag beställer mina från Amazon.co.jp där så kostar dom 4500yen + 900yen i frakt. Då så har jag valt "ekonomi" alternativet och inte "express". Fast man kan såklart beställa flera åt gången, då blir det billigare.

 

Sen kan man såklart också åka på tullavgift om man har otur.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag beställer mina från Amazon.co.jp där så kostar dom 4500yen + 900yen i frakt. Då så har jag valt "ekonomi" alternativet och inte "express". Fast man kan såklart beställa flera åt gången, då blir det billigare.

 

Sen kan man såklart också åka på tullavgift om man har otur.

Vilket jag gjort på mina båda volymer av Kanon :(

 

Fast first-press edition var värt det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kom just hem ifrån mitt möte med Gogo som verkar vara en trevlig prick :D Men vi fick inte så mycket sakt kändes väl lite konstigt eller nåt jag vet inte men iaf så mitt nya köp är iaf fafner vol 1,2,3,4 ska man bara köpa dom andra 3 volymerna. var förbi sf-bok och tänka köpa dom men fysatan vad dyra dom var 279 kr dvden :surprised:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...