Hoppa till innehåll
Anime.se

Animeköp


kakan
 Share

Rekommenderade inlägg

Då jag inte hittade en liknande tråd när jag sökte efter det så skapar jag en tråd (sökte på olika möjliga titlar).

 

Här kan man skriva vad man nyss köpt eller vad man tänker lägga sina pengar på för anime inom den närmaste tiden och så får man väldigt gärna skriva vad man tycker om sitt köp! Syftet med tråden är helt enkelt för att jag är nyfiken av mig vad folk köper för anime och om man lägger en kommentar om sitt köp så kan det alltid vara till hjälp för andra som är osäkra på vad man ska köpa.

 

Själv börjar jag med vad jag fick hem idag från posten:

Avenger (Complete Collection - Limited Edition)

Innehåller hela serien på tre dvdskivor samt fyra mini cells!

Full Metal Alchemist vol4

 

Jag har inte sett på något av mina köp än så länge men jag kan än så länge säga att jag är väldigt nöjd med vad jag lagt pengarna på! Jag kommer ha mycket nöje med detta :) Avenger serien ligger i en snygg plåtbox för övrigt :rolleyes:

 

av262507we.th.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

var fick du tag på boxen, Puhiceus? är det den stora med alla gs avsnitten/dvderna i?

me wants...

 

Webhallen går det att få tag på den, och nej alla dvderna finns inte med i den, endast första + GS OST1 (us-import)

 

ett tips är att köpa volymerna från www.axelmusic.com dom har frakfritt sen ca 20kr biligare st per volym ..

 

annars rekomenderar jag www.axelmusic.com till alla som handlar anime

väldigt bra utbud och hyfsat biligt :)

 

plus att man slipper tull+frakt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
mitt nya inköp är kensihn box 2

cover_11043.jpg

Wow, jätte snygg box, jag älskar när de är snygga i hyllan också XD

 

hehe Jo visst är det :D... ska avboka en anime idag som jag bestälde och det var el hazard OVA boxen... ska nog köpa Trigun boxen istället den med stålboxen då alltså :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...