Hoppa till innehåll
Anime.se

Animeköp


kakan
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 3 weeks later...

2K6yd.jpg

 

Den här boxen har jag velat köpa ett bra tag, men blivit avskrämd för Rightstufs fraktkostnad. Men nyligen hade de en viss rea (se mangatråden) där jag kunde slänga med den här och ändå göra ett klipp. Det lönade sig att prenumerera på deras nyhetsbrev.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kickstarter-insamlingen för ett västerländskt släpp av Time of Eve i filmversion tog fart direkt: de bad om 18 000 dollar för att kunna skicka ut Blu-ray-utgåvan, vilket de hade uppnått inom ett dygn. Jag själv bokade ett exemplar då. Nu efter halva tiden så har de kommit upp i över 100 000 dollar, och har med råge uppnått sitt första "stretch goal" på 50 000 dollar där de utlovade en engelsk dubb. (Helt ointressant för mig personligen, men kul att de har framgång.) Nu siktar de på att kunna ta med många fler grejer, som ett soundtrack, mangaversionen, lättromanversionen, en fanbook, samt regissör Yoshiuras andra verk Pale Cocoon och Mizu no Kotoba.

 

Om ni vill ha filmen (och den är jättebra... fast det är OVA-versionen också) så får ni slå till snart!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

gcEJ.jpg

Prenumerationssakerna som trillar in: Tamako Market skiva 3 och 4, Sasami slappar skiva 3 och 4 samt Yamato 2199 skiva 5.

 

 

89Nh.jpg

Lite impulsköp: komplettering av Shinkai-saker: Ordens trädgård och Barnen som jagar stjärnor. Och så Vargbarnen Ame och Yuki och Den Utsatta Skolan.

 

IHer.jpg

Vafan, jag saknade ju Ghiblifilmer! Lånaren Arietty och Från Vallmokullen.

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...