Hoppa till innehåll
Anime.se

Mangaköp


dreamchaser
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 2 weeks later...

har inte hört några som helst rykten om när bleach ska släppas på svenska, men jag tvivlar inte på att den kommer, och då troligen inom det närmsta året. sen ska ja köpa chobits 5 (? eller 4 vilken den senaste nu är) och Ragnarök 7 (tror ja de va, senaste här med), sen hoppas ja nästa One Piece (33?) kommer snart.

Vill egentligen Köpa Naruto också, men den svenska översättningen är så pass irriterrande att läsa så, de blir inget köp. hoppas Naruto slutar med "liksom", "typ" snart!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det förvånar mig inte ett dugg om de väntar med Bleach till Shonen Jump får en lucka då en av serierna försvinnner därifrån. Därför tvivlar jag på att det kommer bli "inom det närmsta året"... men vi får väl se.

 

Och Naruto kommer väl inte sluta med "typ" eller "liksom" förrän han slutat vara en fjortis... när nu Kishimoto bestämmer sig för det. Har ingen aning om hur han pratar efter det ökända

treårshoppet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Musashi #9 volym 1-3, Chikyu Misaki 1, Sexy voice and robo, Cipher 1 (jättebra!)

 

CMX ligger i topp när jag väljer nya serier att prova på för de har i alla fall lyckats ta en massa bra serier som jag inte läst eller känt till själv (kors i taket). Gillar ju äldre serier så...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En vecka sen nu, men då var jag iaf på SFBok med min kompis, och dum som jag var hade jag inte gjort nån forskning så visste inte vad jag skulle inhandla. Blev lite stressad eftersom nåt måste jag ju köpa, till slut blev det iaf:

Demonöga Kyo 9-10

School Rumble 1-2

IWGP 1

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag var på SF-bokhandeln idag och köpte lite smått och gott:

 

-Ouran High School Host Club 1-3

-Video Girl Ai 1-2

-Yotsuba&! 1-2

-Aishiteruze Baby 1-2

-Death Note 1-2

-MÄR 1

-Case Closed (Meitantei Conan) DVD 1.1 och 1.2

-Ragnarök vol. 7

 

Allt gick på dryga 1500 kr. Den där butiken fräter verkligen på plånboken!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...