Hoppa till innehåll
Anime.se

Nytt party "Larp" SNACKA HÄR!


zaffe
 Share

Rekommenderade inlägg

Vicious, ska inte Lila med den här gången? :)

 

Mja, nej. Med tanke på hur inaktiv jag var på förra partyt som känns det bättre om jag bara har Vicious att koncentrera mig på. Skulle dock va roligt att ha med henne om hon tillhörde andra sidan, men som sagt, för mycket arbete för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 235
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Vicious, ska inte Lila med den här gången? :)

 

Mja, nej. Med tanke på hur inaktiv jag var på förra partyt som känns det bättre om jag bara har Vicious att koncentrera mig på. Skulle dock va roligt att ha med henne om hon tillhörde andra sidan, men som sagt, för mycket arbete för mig.

 

Ja, fundera också på att ha en char på andra sidan, men som sagt det hade blivit väldigt jobbit :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vicious, ska inte Lila med den här gången? :)

 

Mja, nej. Med tanke på hur inaktiv jag var på förra partyt som känns det bättre om jag bara har Vicious att koncentrera mig på. Skulle dock va roligt att ha med henne om hon tillhörde andra sidan, men som sagt, för mycket arbete för mig.

 

Ja, fundera också på att ha en char på andra sidan, men som sagt det hade blivit väldigt jobbit :)

 

ditto

 

 

... Fast hon kanske dyker upp i ett senare skede

 

tror du missförstod lite där David, vi vill inte ha en massa fights hela tiden, sånt spårar ut. Så håll dig på mattan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ditto

 

 

... Fast hon kanske dyker upp i ett senare skede

 

tror du missförstod lite där David, vi vill inte ha en massa fights hela tiden, sånt spårar ut. Så håll dig på mattan

 

Tycker inte det vart SÅ himla utspårat ändå, det är bara att alla varit lite aggresiva, men det har mest vart mycket snack, liten verkstad tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

draken är en robot så han bryr sig ej,

 

Blir det inte fler folk i Shire flyttar jag över en random snubbe från mourn! Beware

 

edit// har räknat ut att det antagligen blir Helob eller mustela som omplaceras isf, mest lämpliga!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

draken är en robot så han bryr sig ej,

 

Blir det inte fler folk i Shire flyttar jag över en random snubbe från mourn! Beware

 

edit// har räknat ut att det antagligen blir Helob eller mustela som omplaceras isf, mest lämpliga!

 

Neeeej, jag har ju lagt ner en massa jobb på att redogöra för hur han kom över på Mourners sida! Jag var ju liksom bland de första på den "mörka" sidan, då ska jag väl inte behöva bli flyttad, eller? Snälla..?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet att jag ritar..öhm..tja slarvigt osv men jag har väl ingen bättre ursäkt annat än att jag är för slö helt enkelt. Men jag ska skärpa mig och lägga ner mer tid i fortsättningen! (även om kvalitén alltid kommer variera).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta partyt rockar, vill enomrt garna vara med. Men ar inge vidare pa att rita och jag har ingen scanner heller. Sa for att halla kvaliten pa det hela sa hog som mojligt sa haller jag mig utanfor. Men jag foljer det hela redan valdigt intensiv och giller eran humor. Hejar sa klart pa team Mourn. :D

 

Eng Comp, No Swedish Letters.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...