Hoppa till innehåll
Anime.se

Nintendos konferens!


F.d. medlem
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag måste säga att det var helt jävla underbart. Man var inte uttråkad och allting gick så fort att man verkligen undrade om allt de visade var sant. :D

 

De som vill se den 50-60 minuter långa konferensen kan streama den från gamespot.

http://www.gamespot.com/e3/e3live.html

 

De som föredrar att läsa igenom kan göra det här;

http://wii.1up.com/do/newsStory?cId=3150566

 

Säg vad ni vill men Nintendo är tillbaka, större än någonsin!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Angående Wii så kan jag säga att du kan nöja dig med de där två länkarna till att börja med. De sidor du fick går helt utmärkt att gå vidare in på om du vill kolla spelen specifikt. Om du behöver trailers så är www.gamevideos.com det enda du behöver. De är liiiite segare dock men de uppdaterar rätt så ofta klumpvis.

 

Håll till godo.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gillade Nintendos presskonferens. Kort och konsist. ^^

 

Intro orkestern var ganska ball. Vi satt och diskuterade huruvida det verkligen var realtidsstyrt genom Miyamotos Wii-kontroll, eller om dewt var stageat. Jag vill starkt tro på det första alternativet =D!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte kollat än, men verkade inte som de kom med några nyheter direkt, och att Zelda: TP kommer till både Wii och GC hmm... nja, ska väl kolla men tvivlar på att jag komemr tycka det är intressant, kul med grejerna de gör iaf kanske...

Plus de skulel väl stöda Genesis spel? Hela publiken jublade då :P (Såg någ grej med nån person som stod o prata där) (Vet inte om de va med i presskonferensen)...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nya Super Smash Bros har visats!!

 

Såg trailern nyss, och vilken trailer det var. <3

 

Efter att ha blivit helt hänförd när Pit från Kid Icarus gjorde ett framträdande skulle jag bli alltmer överraskad, för att inte säga på gränsen till chockerad när sista karaktären visade sig vara:

Solid Snake :O

 

Kolla klippen här: Super Smash Bros. Brawl

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Amen hallelujah peanutbutter.

 

det där är något som får mig att tänka åt wii hållet istället för ps3, det är ett som är säkert. nu blev det genast mkt svårare... hmm... men sen så vet jag inte... första smashbros spelet var mycket bättre än melee, men brawl ser som sagt väldigt sweet ut...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, en sak som är säker var att jag blev VÄLDIGT sugen på att spela Nintendo Wii när jag såg konferansen. ;3 Såg ju skitroligt ut. Dessutom visades det några NDS spel som jag skulle velat ha X3

 

Super Smash Bros. Brawl ser ut att bli fantastiskt btw. ^___^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hoppas bara SSBB får ett ordentligt Online-läge, så man slipper resa land och rike runt för att få sig lite utmaning. Pit och Metaknight såg häftiga ut, och Snakes entré i trailern fick mig nästan att tappa balansen av skratt XD

 

Undrar om det kommer med fler tredjeparts-karaktärer. Alucard hade ju vart brutalt kul att ha med. Eftersom Nobuo Uematsu har gjort intromusiken, kanske det inte är omöjligt att en Cloud eller annan FF-karaktär smyger sig in :O

 

Smash Bros. Hemsida

http://www.smashbros.com/en/index.html

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snake entre var verkligen "WTF moment #1"

 

Men åter till konferensen

Hade velat mellan PS3 och Wii på sistone men efter konferens och dom dagar som gått är det bestämt

 

 

JAG SKA HA EN WII PÅ RELEASE <3

 

därmed tillföljer också:

  • Inget godis på ett tag.
    Inga spel heller.
    Absolut inga andra nöjen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom Nobuo Uematsu har gjort intromusiken, kanske det inte är omöjligt att en Cloud eller annan FF-karaktär smyger sig in :O

Det skulle vara trevligt om Sephiroth gjorde entré, tillsammans med tillhörande nivå och en uppiffad version av One Winged Angel. Tanken är inte helt orealistisk. :O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...