F.d. medlem Skrivet maj 9, 2006 AnmÀl Share Skrivet maj 9, 2006 Jag mÄste sÀga att det var helt jÀvla underbart. Man var inte uttrÄkad och allting gick sÄ fort att man verkligen undrade om allt de visade var sant. :D  De som vill se den 50-60 minuter lÄnga konferensen kan streama den frÄn gamespot. http://www.gamespot.com/e3/e3live.html  De som föredrar att lÀsa igenom kan göra det hÀr; http://wii.1up.com/do/newsStory?cId=3150566  SÀg vad ni vill men Nintendo Àr tillbaka, större Àn nÄgonsin! Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 9, 2006 AnmÀl Share Skrivet maj 9, 2006 Tack mÄste kolla, har inte hÄllt mig sÄ a-jour sÄ fortsÀtt gÀrna att posta lite lÀnkar :) Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 9, 2006 Författare AnmÀl Share Skrivet maj 9, 2006 AngÄende Wii sÄ kan jag sÀga att du kan nöja dig med de dÀr tvÄ lÀnkarna till att börja med. De sidor du fick gÄr helt utmÀrkt att gÄ vidare in pÄ om du vill kolla spelen specifikt. Om du behöver trailers sÄ Àr www.gamevideos.com det enda du behöver. De Àr liiiite segare dock men de uppdaterar rÀtt sÄ ofta klumpvis.  HÄll till godo. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 9, 2006 AnmÀl Share Skrivet maj 9, 2006 Ok, synd bara att det var sÄ himla dÄlig upplösning pÄ nintendos presskonferens som de hade dÀr... Ska kolla in Gamecore.se de brukar tÀcka det mesta ^^ Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 9, 2006 Författare AnmÀl Share Skrivet maj 9, 2006 www.e3core.se Àr nog bÀttre dÄ eftersom det Àr samma gÀng fast focus pÄ e3. ;) Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 9, 2006 Författare AnmÀl Share Skrivet maj 9, 2006 http://wii.nintendo.com/home.html  Nintendo's klipp kan ses hÀr om man Àr intresserad. Tryck pÄ de smÄ flikarna under stora bilden. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 9, 2006 AnmÀl Share Skrivet maj 9, 2006 www.e3core.se Àr nog bÀttre dÄ eftersom det Àr samma gÀng fast focus pÄ e3. ;) Jo det Àr ju gamecores fokus pÄ E3, den jag menade ^^ Men jag vill se hela Nintendos presskonferens :P, asch fÄr kolla imorron, ingen tid nu... Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet maj 9, 2006 AnmÀl Share Skrivet maj 9, 2006 Gillade Nintendos presskonferens. Kort och konsist. ^^  Intro orkestern var ganska ball. Vi satt och diskuterade huruvida det verkligen var realtidsstyrt genom Miyamotos Wii-kontroll, eller om dewt var stageat. Jag vill starkt tro pÄ det första alternativet =D!! Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 9, 2006 AnmÀl Share Skrivet maj 9, 2006 Efter att ha sett konferensen sÄ Àr jag inte direkt oroad över Sonys stressade försök till efterappning lÀngre. Zelda: TP sÄg underbart ut med wiimote.  Ja, symfoni-öppningen var riktigt stilig :D Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 10, 2006 AnmÀl Share Skrivet maj 10, 2006 Har inte kollat Àn, men verkade inte som de kom med nÄgra nyheter direkt, och att Zelda: TP kommer till bÄde Wii och GC hmm... nja, ska vÀl kolla men tvivlar pÄ att jag komemr tycka det Àr intressant, kul med grejerna de gör iaf kanske... Plus de skulel vÀl stöda Genesis spel? Hela publiken jublade dÄ :P (SÄg nÄg grej med nÄn person som stod o prata dÀr) (Vet inte om de va med i presskonferensen)... Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet maj 10, 2006 AnmÀl Share Skrivet maj 10, 2006 Nu lÀngtar jag bara Ànnu mer efter Wii X3  Blev iaf inte mÀttad av dem trailers jag sÄg :P Nu vill jag bara se mer!! En SSB-trailer vore inte dum! Och Zelda: TP verkar ju vara helt underbart!! Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet maj 10, 2006 AnmÀl Share Skrivet maj 10, 2006 En SSB-trailer vore inte dum! HÄller med till 100%. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 10, 2006 Författare AnmÀl Share Skrivet maj 10, 2006 Som jag skrev pÄ 1up.com. Jag tror Nintendo kommer att snacka mer om SSB senare i veckan eller om nÄgon mÄnad för att se till att hypen angÄende Wii hÄller sig stark.  Cheers~ Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet maj 11, 2006 AnmÀl Share Skrivet maj 11, 2006 Nya Super Smash Bros har visats!!  SÄg trailern nyss, och vilken trailer det var. <3  Efter att ha blivit helt hÀnförd nÀr Pit frÄn Kid Icarus gjorde ett framtrÀdande skulle jag bli alltmer överraskad, för att inte sÀga pÄ grÀnsen till chockerad nÀr sista karaktÀren visade sig vara: Solid Snake :O  Kolla klippen hÀr: Super Smash Bros. Brawl Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 11, 2006 Författare AnmÀl Share Skrivet maj 11, 2006 High definition av trailern gÄr att hitta pÄ www.gametrailers.com.  Snake Àger. :O Undrar hur mÄnga Sony/MGS-fanboys som kommer springandes 2007? ;D Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 11, 2006 AnmÀl Share Skrivet maj 11, 2006 Amen hallelujah peanutbutter.  det dÀr Àr nÄgot som fÄr mig att tÀnka Ät wii hÄllet istÀllet för ps3, det Àr ett som Àr sÀkert. nu blev det genast mkt svÄrare... hmm... men sen sÄ vet jag inte... första smashbros spelet var mycket bÀttre Àn melee, men brawl ser som sagt vÀldigt sweet ut... Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet maj 11, 2006 AnmĂ€l Share Skrivet maj 11, 2006 Ja, en sak som Ă€r sĂ€ker var att jag blev VĂLDIGT sugen pĂ„ att spela Nintendo Wii nĂ€r jag sĂ„g konferansen. ;3 SĂ„g ju skitroligt ut. Dessutom visades det nĂ„gra NDS spel som jag skulle velat ha X3  Super Smash Bros. Brawl ser ut att bli fantastiskt btw. ^___^ Citat LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 11, 2006 AnmÀl Share Skrivet maj 11, 2006 Hoppas bara SSBB fÄr ett ordentligt Online-lÀge, sÄ man slipper resa land och rike runt för att fÄ sig lite utmaning. Pit och Metaknight sÄg hÀftiga ut, och Snakes entré i trailern fick mig nÀstan att tappa balansen av skratt XD  Undrar om det kommer med fler tredjeparts-karaktÀrer. Alucard hade ju vart brutalt kul att ha med. Eftersom Nobuo Uematsu har gjort intromusiken, kanske det inte Àr omöjligt att en Cloud eller annan FF-karaktÀr smyger sig in :O  Smash Bros. Hemsida http://www.smashbros.com/en/index.html Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet maj 11, 2006 AnmÀl Share Skrivet maj 11, 2006 Super Smash Bros Brawl ftw! Positiv överaskning dÀr med Samus och Snakes entré var ju guld vÀrd XD Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet maj 13, 2006 AnmÀl Share Skrivet maj 13, 2006 Snake entre var verkligen "WTF moment #1"  Men Äter till konferensen Hade velat mellan PS3 och Wii pÄ sistone men efter konferens och dom dagar som gÄtt Àr det bestÀmt   JAG SKA HA EN WII Pà RELEASE <3  dÀrmed tillföljer ocksÄ: Inget godis pÄ ett tag.Inga spel heller.Absolut inga andra nöjen. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet maj 13, 2006 AnmÀl Share Skrivet maj 13, 2006 Eftersom Nobuo Uematsu har gjort intromusiken, kanske det inte Àr omöjligt att en Cloud eller annan FF-karaktÀr smyger sig in :O Det skulle vara trevligt om Sephiroth gjorde entré, tillsammans med tillhörande nivÄ och en uppiffad version av One Winged Angel. Tanken Àr inte helt orealistisk. :O Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet maj 13, 2006 AnmÀl Share Skrivet maj 13, 2006 DÄ mÄste man ju ha Cloud med i spelet med. Oooh! Showdown! Cloud vs Sephiroth SSB-style!! :D Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet maj 13, 2006 AnmÀl Share Skrivet maj 13, 2006 Fejkad? Wish I knew. =/ Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet maj 13, 2006 AnmÀl Share Skrivet maj 13, 2006 Bra gjord, men han ser alldeles för KH-aktig ut för att jag sÀkert skulle kunna sÀga att den Àr Àkta. Men det Àr vÀl knappast en omöjlighet att han dyker upp i spelet... Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 13, 2006 AnmÀl Share Skrivet maj 13, 2006 KH? Hoppas det kommer ett nytt FF till Wii, eller varför inte bara ett annat rpg, lÀngelÀnge sedan jag spelade nÄgot sÄnt... Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlÀgg