Hoppa till innehåll
Anime.se

Bra länkar att ha v2


docster
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 5 weeks later...
  • Svar 70
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 6 months later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
Hm, mycket bra sidor indeed, men för folk som vill få tag på anime på andra sätt än att köpa? Inte piratkopiera that is, utan typ, någon sida som streamar videon? (Lagligt) :3

 

Jag hoppas att du är medveten om att i stortsett alla streamande hemsidor ala youtube streamar olagligt... crunchyroll streamar blassreiter och the tower of drauga lagligt, de har fått tillåtelse att sända det, restrerande på hemsidan är inte lagligt.

 

Ibland streamar producenterna första avsnittet eller till och med hela serien på sin hemsida men det är fortfarande rätt ovanligt (men lagligt).

 

Förstår inte hur denna vitt spridda missuppfattning om att streamad video är lagligt, måste vara googles (youtube´s) fel...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Såg den här tråden och tänkte att jag borde tipsa om ToplessRobot som är värd minst ett dagligt besök.

 

Kort och gott så är det en blog about nerd news, humor and self-loathing.

 

Den innehåller självklart även anime/manga relaterade nyheter, men jag misstänker att de flesta som hänger här har fler nördiga intressen o således finner fler artiklar intressanta ;)

 

Värd ett klick, oh yes

 

En Favorit

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 months later...
en sida med anime bilder som jag inte sett till i den här tråden som kanske skulle passa är kanske http://*snipp*

Det finns en stor andel material på den sidan som är upphovsrättsskyddad, så tyvärr passar den inte in på forumet.

 

Okej, då vet jag anledningen till varför den inte är med, tackar för att du informerade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 10 months later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...