Hoppa till innehåll
Anime.se

Vilken är bäst?


Jocke
 Share

Vilken är bäst?  

81 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken är bäst?

    • Dragon Ball/Z
      11
    • One Piece
      29
    • DNAngel
      13
    • Kajika
      1
    • Ranma ½
      27


Rekommenderade inlägg

måste säga att One Piece är den bästa mangan i Sverige, men den bästa jag läst är nog Trigun samt trgum maximum.

men å andra sidan så har jag inte läst så mkt manga. det är väl bara en 15 - 20 serier typ. kanske mer när jag tänker efter!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var faen får ni alla pengar från? O_O

 

Jag köper typ 1 manga i månaden om jag har pengar över, borde kanske börja lägga undan lite mer till manga och anime :)

 

Jag får två-tre bidrag i månaden så jag kan köpa nästan allt. (förutom mat :surprised: )

Mitt senaste storinköp var i uppsala (Jag var på UppCon 03) i januari.

Köpte 5-6 böcker å nåra skivor (you gotta love Ayumi Hamasaki), runt 1200 spänn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det blev Ranma½, mycket för att det var den första mangan som jag köppte från utlandet för många herrans år sedan i någon amerikansk utgåva. Denna fråga gav mig också en spark i röven att fortsätta titta på animen, för jag är i mitten av 3dje sesongen och hade helt glömt bort den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Konstigt att ni inte har Silver Fang med i listan... Fast i och för sig så säljs den inte här i Sverige. Eller jo det gör den men... mest begagnade och så.

 

Är du Silver Fang älskare? Då måste du besöka www.gingashop.net

Där kan du köpa orginal-mangan(!) och andra saker inom Silver Fang!

 

Men men...

 

Denna poll behandlar den senaste svenska manga som vi har i sverige..

tänker främst på Carlsen och Egmont..

skulle jag göra en poll med alla manga som man kan få tag på i Sverige så skulle det inte räcka med en sida..

Dessutom så ska man inte handla på gingashop, sviiinigt dyrt, man kan köpa dom på Yahoo auctions för en tiondel av samma pris..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...