Hoppa till innehåll

Om du vill men inte kan posta statusuppdateringar, gå till din profil, tryck på ”Redigera profil”, och på ”Aktivera statusuppdateringar?”.

Skatan Milla

Vilken anime såg du klart senast?

Rekommenderade inlägg

Såg klart Panoponi dash och jag skäms lite för att jag inte har sett den tidigare, den var väldigt bra och rolig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Record of Lodoss War: Chronicles of the Heroic Knight

Skönt med en serie med fantasy tema. Inte en särskilt djup serie men levererar vad den ska.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skönt med en serie med fantasy tema. Inte en särskilt djup serie men levererar vad den ska.

Det är den på ~24 avsnitt aight? Tycker den var riktigt mysig, och bra mycket bättre än den dåligt gjorda miniserien på 12avsnitt(om jag minns rätt).

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Kannazuki no miko

12 avsnitts serie , första 5-7 episoderna är rätt småsega men sen tar det sig i slutet och allt som allt är det en bra serie.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Det är den på ~24 avsnitt aight? Tycker den var riktigt mysig, och bra mycket bättre än den dåligt gjorda miniserien på 12avsnitt(om jag minns rätt).

a, den va på 27 avsnitt. har inte sett de 12-13 avsnitten som e före dessa :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
fruits basket

*Ryser*

En av dom sämsta anime jag sett, orkade inte ens se klart dom två sista avsnitten. Var för övrigt den sista anime jag såg innan jag slutade se anime under ett år typ. X_x

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
fruits basket

Ojoj, gratulerar! Det är inte ofta man får se sådana välgjorda, finstämda guldkorn.

(Kände jag var tvungen att balansera upp lite. ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Eureka Seven..Jag vet jag vet, med tanke på att det är just E7 så borde just jag sett klart på den för ett bra tag sen :P men fansubbarna till serien har varit så sega och de enda andra filer jag hitta av serien fungerade inte på min dator. Men nu! Men nu! ~åååh fy fan va jag e gla!~ B)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Aishiteruze Baby

tyckte den var bra en stund, sen blir det lite "repeat" på hela serien och man kommer ingenstans känns det som

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu