Andreaaas Skrivet juni 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2006 Jag blev lite inspirerad av "Skatan_milla"'s tråd så jag undrar vilken serie ni tänkt klämma härnäst. Själv tänkte jag köra Suzuka eller Juuni kokuki. All the best. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet juni 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2006 Är riktigt sugen på att köpa Betterman boxen och även Captain Tylor boxen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2006 Lamune faktiskt. Vet inte hur jag missade den, men såg bilder från den serien i en Megami-tidning som jag köpte på sapparikon igår och blev intresserad ^^ Offt: Gogo, vart tog du vägen sen på lördag kväll/söndag? Såg dig inte så mycket mer än på eftermiddagen :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet juni 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2006 Lamune faktiskt. Vet inte hur jag missade den, men såg bilder från den serien i en Megami-tidning som jag köpte på sapparikon igår och blev intresserad ^^ Offt: Gogo, vart tog du vägen sen på lördag kväll/söndag? Såg dig inte så mycket mer än på eftermiddagen :( Ooh, du köpte en utav mina megami magazine tidningar. :D Jag drog på lördag förmiddag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreaaas Skrivet juni 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 18, 2006 någon som vet om Suzuka är något att rekommendera? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet juni 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2006 Suzuka gillade jag starkt... Relationsfilm om de tankar och kännslor som kan röra sig i hormonstinna tonoringar, både killar och tjejer. Väldigt romatisk ibland sorgsen och innehåller viss humor. (Mer story info läs på anime.nfo eller liknande) Lamune är lite liknande och rekomenderar båda starkt... Nästa blir nog Tonagura... Surfar mest runt på Anime DataBasers calendrar och hittar sånt som ser intressant ut... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet juni 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2006 Hmm... borde ta och uppdatera 2006 tråden under veckan. Nästa serie jag bestämt vet att jag ska se är Tsuyokiss av dne enkla anledningen att jag helgillar spelet. Sen kommer väl flera av de nya serierna kollas upp. Bimbo Shimai verkar ockås helmysig. någon som vet om Suzuka är något att rekommendera? Om du gillar ett romantiskt drama med personer du har lust att slå ihjäl 90% av tiden för att de är så korkade, idiotiska och tröga, så kan det vara värt att kolla upp. Lägg därtill att animationen lider av koreasyndromet (väldigt ojämn animation). Musiken är hursomhelst bra. Allt som allt tyckte jag serien var helt okej. Men det finns betydligt bättre. Edit: Lasse_Kroner hann visst före. Hursomhelst, om det r någon serie Suzuka inte är som så är det Lamune. Den serien saknar helt de spänningar och konflikter som Suzuka bygger på. Lamune är avslappade mysiga sommardagar någonstans ute på landet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juni 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2006 Nästa serie jag kommer se är också Tsuyokiss, vem kan tacka nej till en serie fylld av "bossiga" tjejer. Ska också titta på Bimbo Shimai, allt som det står Seinen manga under drar till sig mitt intresse. Ska nog även testa Zero no Tsukaima, kan nog vara ganska intressant. Jag själv är ganska tolerant till korkade karaktärer, men om du inte är det så kommer du nog få en del agritioner av Suzuka. Själv så tyckte jag det var en ok serie som jag rekomenderar, men som andra har sakt så finns det bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juni 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2006 Jo Suzuka är trevlig, speciellt introt o utrot ja :) Hmm nösta, det blir Mai Hime/Otome, och så lite annat som alla här verkar kolla på så man kan hänga med i diskussionerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2006 City Hunter, TV-serie 3 nästa. Eller kanske någon 1970-talsmecha. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juni 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2006 Immoral Sisters säsong 2. Nej allvarligt dock, Meine Liebe är troligen den serien jag ska se härnäst så fort jag sett klart på Yakitate Japan, som f.ö. är riktigt grymt bra, hoppas att den är värd att se. immoral sisters s.2 är dock värd att se tror jag ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juni 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2006 Hm. Mitt nuvarande projekt ligger snarare i att se klart det jag köpt :P Annars ligger Tylor jäkligt nära. Snart firar jag väl något i stil med femtonårsjubileum sen jag såg de första 8 avsnitten, så det är nog dags för en box eller kanske till och med två. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFluff Skrivet juni 19, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2006 <3 Tsuyokiss Det är MÖJLIGT att en viss fansubgrupp jag jobbar för (känd för att var snabb och för att göra licensierade serier, host host) kan komma att subba den, och då får jag se den vare sig jag vill eller inte. Inte för att jag skulle tacka nej... :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet juni 19, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2006 Welcome to the NHK och säsong 2 av Honey & Clover är spikade. Börjar i juli. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 19, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2006 Ooh, du köpte en utav mina megami magazine tidningar. ;) Jag drog på lördag förmiddag. Oja, köpte två av dem, mycket fint material och affisher som ska upp på väggarna :D Fanns lite småkul också, bl.a "tsundere contest" och "fresh swimsuit girls" :) F.ö tycker jag man ska se Suzuka. Även om de ibland beter sig som idioter så förstår man varför de gör så. Jag tyckte alla roller var verkligt skildrade, och även om som DB säger att Suzuka lider av "koreasyndromet" så tycker jag att man åtminstonde kan läsa mangan som inte har dessa problem :) Ajuste: OnT Börjar kolla på Lamune om 10 sec ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freiztan Skrivet juni 19, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2006 Hm. Mitt nuvarande projekt ligger snarare i att se klart det jag köpt :P Sånt låter klokt. Så det blir nog Gundam för min del. Någon gång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreaaas Skrivet juni 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 19, 2006 Bah, mecha det är ingen höjdare. det blev suzuka för min del. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg