Hoppa till innehåll
Anime.se

Nindendo DS spel att se fram emot


PokaSorM
 Share

Vilcka Spel tycker du ska komma till DS?  

11 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilcka Spel tycker du ska komma till DS?

    • Legend of Zelda
      8
    • Spy vs Spy
      1
    • World of war croft
      1
    • 007
      0
    • Tales of Tempes
      0
    • Kingdom Hearts
      1


Rekommenderade inlägg

Ett Super Smash skulle jag vilja se :D

Eller ett nytt Donkey Kong Country ^^

 

Känner inte till Spy vs Spy eller Tales of Tempes. Sen tror jag iofs inte att WoW skulle göra sig så bra till bärbart...

 

Ett Zelda eller Kingdom Hearts vore ju inte helt fel, finns massa spel att se fram emot egentligen, Kuru Kuru Kururin nån? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är allvarligt talat förvånad att Final Fantasy Remaken inte står med där.

Det måste väll vara det mest efterlängtade DS spelet.

Förresten stavas det Framemot inte Fram imot.

Det heter fram emot.

 

Kan de inte göra ett nytt FF-spel istället för att bara göra revisioner(Kan man säga så? Nåt annat bra ord?) så fort det rör sig om bärbart.

 

Har inte tänkt på pokémonspelen, de kan säkert bli bra. Jag fastnade verkligen för blå, men sen har det inte riktigt fångat mig igen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag det kommer komma 3st olika ff13 :P Med olika story's

 

Men iaf.. det man vill ha till ds är ju FF3. Spelet har ju aldrig funnits på engelska, bara på japanska. Så det vill man ha :P

 

Annars.. så vet jag inte.. eller vilket KH kommer komma till ds ? har inte hört nått om det faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men iaf.. det man vill ha till ds är ju FF3. Spelet har ju aldrig funnits på engelska, bara på japanska. Så det vill man ha :P

 

FF3 har visst det funnits på engelska, lr snarare finns om ja inte missminner totalt.

 

och de tre FFXIII spelen är så vitt ja vet alla till ps3.

Och när vi ändå är inne på rättstavning så heter det world of warcraft. (iofs så bryr jag mig inte alldeles för mkt om stavning så länge man förstår vad personen menar, titlar är däremot ganska viktiga.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den enda översatta versionen av FF3 som finns är fansubbad.

Sedan att FFXIII kommer endast till PS3 vet jag gott och väl, han frågade om de inte kunde göra några nya FF spel istället för remakes, han frågade INTE om de skulle göra några nya FF spel till DS vilket de INTE kommer göra med ganska hög sannolikhet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mjo, ja vet att de dumma amerikanarna till spånhuven döpte om 6an till trean men fick för mig att de släppte (den riktiga) 3an lite senare. fick för mig att de släppte det på en samlingskiva. Origins, men de var tydligen "bara" ettan å tvåan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har inte orkat läsa igenom hela tråden så jag vet inte om nån har sagt det tidigare men det med wow till ds var ett april skämt
Jaha jo de bilderna har jag ju sett nu när du säger det, ganska dåligt aprilskämt förövrigt :P

 

Vad är det som låter konstigt ? Att det ska bli 3 spel ?

 

De har redan berättat att de ska göra tre spel.

Ja jag tycker det låter konstigt att de gör 3 spel av samma spel, är det konstigt?

Vad har de gemensamt? Vad skiljer?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan inte folk förstå att wow skulle ta alldeles för mycket kraft för vad en DS klarar?

Jag tycker det är ganska självklart att det inte skulel funka, sedan så tar wow för mycket plats för att ha en chans i en DS.

Varför det? Uppenbarligen skulle de såklart inte göra exakt samma spel, men en uppföljare eller liknande skulle ju fungera, fats jag håller kvar min åsikt om att jag inte tror det skulle göra sig något bra, inge bra alls faktiskt...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är det som låter konstigt ? Att det ska bli 3 spel ?

 

De har redan berättat att de ska göra tre spel.

Ja jag tycker det låter konstigt att de gör 3 spel av samma spel, är det konstigt?

Vad har de gemensamt? Vad skiljer?

 

 

De ska ha olika storys :P Allt utspelar sig i samma värld men allt är olika.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...