Hoppa till innehåll
Anime.se

Din första animepryl?


Captain Herlock
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag har precis tagit steget från tönt till supertönt. Och det känns oroväckande bra... Jag har alltså köpt min första plastfigur. Det är en liten Keroro Gunso (knappt 10 cm hög, mått fattades på hemsidan) från AYA.NU och jag är nöjd som fan. Handla gick hur smärtfritt som helst, valde förskottsbetalning och slapp pynta för leverans. Hade varorna på 2 arbetsdagar. Hur cleant som helst!

 

Nu undrar jag: Vilken var din första samlarpryl?

 

4535123710254_200.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Köpte en Berserk figur för typ... 5 år sedan tror jag i USA, stor fortfarande där hemma.. ouppackad :rolleyes:

 

Innan dess var det dock rätt mycket mechas och framförallt dragonball z figurer men då var jag så liten så det räknas inte (typ 5-7 år och fick från mammas släkt i korea :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 7 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Mina första anime-figurer, nu är man äntligen på rätt väg ;) ...eller? :S

 

EwIzvtSkI.jpg

 

Har tyvärr ingen egen kamera och mobilkameran är paj så jag kan inte ta egna bilder men dom är helsöta :] måste bara hitta ett bra ställe att hänga dom på nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Jag äger en figur från någon bikini brutta från serien To heart 2, sen har jag en grym figur av ringo från Air Gear, sen får jag Roronoa Zoro PVC i brevlådan om några dagar. Sen har jag en pre-order på några figurer från Code Geass som väntas komma i Mars :).

 

Är på jobbet nu så jag hade inte tid att kasta med några bilder. Den första figuren jag köpte var hon från to heart 2.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 months later...
  • 1 month later...

Jag hade en mjukis Totoro som jag gav bort. Sen ska man inte tala om jakten efter Pokemon prylar....

...glömde jag nämna tiaror och diverse från Sailormoon?

Om prylar räknas som prylar, har jag antal pins från Naruto.

Övervägde att köpa en nyckelring med GG från Code Geass, men det är hemligt då jag är motståndare till CG

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...