Hoppa till innehåll
Anime.se

Ai Yori Aoshi fråga.


Exile
 Share

Rekommenderade inlägg

Asså, beror ju bara på vad du tycker om för serier? Jag menar detta är ett rent kärleksdrama.

 

Jag tycker om serien "a whole lot" faktiskt. Fast som jag säger till de flesta andra, så ska man verkligen inte dömma en serie efter 3 avsnitt. Det är bara kolla vidare... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nae det är ju klart, jag kanske dömde den förtidigt... men jag tycker det är så jobbigt då dom försöker fördjupa sig i karaktärernas känslor och minnen såpass tidigt i serien, för att det ska verka så 'sorgligt'... Det var ju vad NGE gjorde så bra i och gjorde det i slutet.

 

Men det mest störande är nog att hon är så lik shinobu! :|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

njae, det är rätt stora skillnader, men hela serien handlar om deras djupa känslor, eller ah mesta dels Aois dåra.

 

Kolla vidare iaf, dumt att ge upp iaf. : ) Jag tycker i vilket fall som helst att det är värt att se klart serien!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mja, det tar ju en del tid att kunna börja se på dom, tänkte bara att det kanske finns bättre serier att ta den tiden till.. men jag får väl fortsätta, kanske blir roligare när alla dom andra karaktärerna kommer till..?

Eller fortsätter dom böla om hur det var när dom var små? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...

Vi diskuterar min fav anime här altså ^^

och är det så att man snser den "tråkig efter 3 avsnitt så är det inte seriens direkta mening man kommer at gilla senare heller, utan dom senare inkommnde karaktärernas rolighet.

Serien bygger på problemen med relationer i Japan, med giftemåls regler och personliga känslor, jag spenderade nog toitalt 1-2 timmar i gråt när jag såg serien

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fast Även jag tycker att denna serie är trisst. t.o.m. på sista avsnittet är de tillbaks på ruta 1 (Ai Yori Aoshi 2). Det känns som att Storyn inte utvecklas. Men det är klart, de som gillar "harem" serier blir väl även denna bra.

 

Sant, jag haka mig upp på det där jag med...

Tex, bara grejen att andra säsongen skulle utspela sig tre år efter(om jag kommer ihåg rätt) första säsongen. Det är PRECIS likadant som när serien slutade, alla både ser likadana ut och beter sig likadant, och relationen mellan Aoi och Kaoru är också den på pricken likadant som i slutet av första serien(eller i början för den delen). Om de inte skulle sagt att det gått tre år skulle jag trott att det bara var några dagar efter.

Jag var lie besviken på andra säsongen för att vara ärlig. Jag skulle velat att det varit mer karaktärsutveckling och kanske att Kaoru och Aoi skulle gift sig/förlovat sig eller vad som helst :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm sett 8 avsnitt nu och jag tycker inte om serien nått mer.. ;)

Ytterst platt animerat..

Och vad är det för specielt med Tina? xD Hon bara klämmer på tuttar och är lite överaktiv.

 

Hon har grymt skön stil, Yukino Satsuki gör ett riktigt bra jobb med rösten, rösten är nog det jag reagerar mest på :)

Men Tina är skön i varje fall ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...