Hoppa till innehåll
Anime.se

Magic the gathering.


IJK
 Share

Rekommenderade inlägg

Min lillebrorsa spelar Magic för fullt hehe^^ Själv tycker jag de verkar för invecklat för att jag ska orka lära mig de. Har spelat yu-gi-oh (jaja, skratta ni) en gång i tiden och de va skojj ett tag men tröttnade senare. Det här med kortspel e inget för mig, sry :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

f.d. spelare, orkar inte uppdatera leken längre bara, blir så fruktansvärt dyrt, om man ska hålla sig till senaste. tycker iofs det fortfarande är äckligt kul, men som sagt det är mer stryk än vad min plånbok tål...

Samma sak som med Warhammer, dyrt som stryk xD fast väldigt skojj, särskillt att måla:P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nja har en del kort, jag startade väl spela när VI edition kom tror jag. Vet inte riktigt när det var. Men det var skoj att spela med dem i klassen då. :)

 

Spelar inte nu direkt... Senaste jag spelade var med lillebrorsan, vi har varsin liten lek från nån serie med forecast och sådana där, asch vad heter det nu då, ja i alla fall så man kan flytta +1/+1 fram o tillbaka.

 

Förklara vad MWS är? ^^,

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns det inga stora tävlingar i magic där man kan vinna pengar? Isåfall kan man förstå det ifall man verkligen vill vinna eller så är personen i sig intresserad som fan. På samma sätt som du sitter och ser på anime vecka ut och in. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sålänge intresset är tillräckligt stort så finns det inga gränser.

 

Jag hade kunnat lägga hela min lön på anime, manga och diverse prylar från Japan om det hade fungerat. Sen om min kropp klarar av att leva på 3:- nudlar varje vecka är en annan femma. ;)

 

Men 12.000:- för ett kort låter mycket, tänk så mycket manga man hade kunnat få för det mmmm.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sen om min kropp klarar av att leva på 3:- nudlar varje vecka är en annan femma. ;)

De nudlarna äger, brukar me käka sånna varje dag efter skolan xD

Jo;)

Fast man kan inte cinne så kmt på att titta på anime

Här är Vinster från förra årets VM PENGARR!!!!!!

50 000$, SICK!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...